سهام SenseTime پس از معرفی مدل مولد هوش مصنوعی SenseNova 5.0 افزایش یافت.


لوگوی SenseTime را می توان در نمایشگاه شبکه محتوای پخش چین در 29 می 2021 در مرکز نمایشگاه بین المللی چین در پکن، چین مشاهده کرد.

گروه ویژوال چین | گتی ایماژ

اقدامات گروه SenseTime روز چهارشنبه پس از اینکه غول هوش مصنوعی چینی جدیدترین مدل هوش مصنوعی خود را به نام SenseNova 5.0 معرفی کرد، بیش از 30 درصد افزایش یافت.

سهام این شرکت با 82 سنت هنگ کنگ به ازای هر سهم معامله شد که نسبت به بسته شدن 61 سنت قبلی 34.42 درصد افزایش داشت.

نسخه SenseTime بیان می‌کند که پیشرفت‌های عمده در SenseNova 5.0 بر توانایی‌های شناختی، ریاضی، استدلال و کدنویسی تمرکز دارد.

نماد نمودار سهامنماد نمودار سهام

مخفی کردن محتوا

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «با توجه به ورودی دانش، درک، تعمیم و پرسش و پاسخ بهتر را امکان‌پذیر می‌کند و پشتیبانی قوی از برنامه‌های کاربردی عمودی مانند صنایع آموزشی و محتوا ارائه می‌دهد».

رئیس Xu Li همچنین ادعا کرد که SenseNova در اکثر سناریوهای استفاده – به ویژه سناریوهای استفاده از زبان چینی – بهتر از GPT 4 OpenAI است.

SenseTime در میان تعدادی از شرکت‌های چینی است که رقیبی برای ChatGPT OpenAI ایجاد می‌کند، چت ربات ویروسی که با توانایی‌اش در پاسخگویی به سؤالات به شیوه‌ای شبیه انسان، دنیا را غرق در طوفان کرد.

دیگر غول های فناوری دوست دارند علی بابا و بایدو هر دو در حال توسعه پلتفرم های هوش مصنوعی مولد خود هستند که به ترتیب با نام های Tongyi Qianwen و Ernie Bot شناخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید