قرارداد غرامت برای سرمربی فاینورد


سرمربی فاینورد، آرن اسلات، بازی اردویژه هلند بین گو اهد ایگلز و فاینورد را در د آدلارشورست در 25 آوریل 2024 در دونتر، هلند تماشا می کند.

تصاویر دفودی | تصاویر دفودی | گتی ایماژ

لیورپول و فاینورد بر سر بسته غرامت آرن اسلات که جانشین یورگن کلوپ خواهد شد به توافق اصولی دست یافتند.

بسته غرامت 7.7 میلیون پوند به اضافه 1.7 میلیون پوند اضافی است.

اسلات که فصل گذشته این باشگاه هلندی را به دومین قهرمانی اردیویسه در قرن گذشته هدایت کرد، از ابتدای یک روند طولانی و سخت در لیست نهایی لیورپول قرار داشت و زمانی که آنها بررسی های لازم را در مورد تمام معیارهای کلیدی انجام دادند، در صدر آن قرار گرفت.

ژابی آلونسو، کاندیدای عالی برای هر باشگاه بزرگی که در تابستان امسال به دنبال سرمربی جدید است، با ماندن در بایرن مونیخ خود را از رقابت خارج کرد.

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ در لیست نهایی لیورپول قرار گرفته است و علیرغم هیاهوی بیرونی پیرامون او، باشگاه همیشه معتقد است که او گزینه پیشرو یا ترجیحی نیست.

او چندین الزام را برجسته کرد، اما رویکرد او به بازی – به ویژه استفاده از سه بازیکن در دفاع – و دید بلندمدت با تیم فعلی و فلسفه ای که در گروه های سنی لیورپول اجرا می شود مناسب نبود.

این گمانه زنی مبنی بر اینکه آموریم مورد علاقه برای پست آنفیلد نبود، به عنوان داستان رد شد.

همچنین در مورد دلایل دیدار علنی این بازیکن 39 ساله با وستهام نیز تردید وجود داشت، به طوری که یکی از منابع داخلی می گوید آموریم در تلاش است تا با نشان دادن گزینه های دیگری به لیورپول به آنها فشار بیاورد.

باشگاه قبلاً معتقد بود که اسلات تا این مرحله برای فوتبال مناسب‌تر بود و همچنین ارتباط‌دهنده و رابط بهتری بود.

ارجاع شخصیت های دریافت شده برای هر نامزد نیز آن را به یک انتخاب برتر تبدیل کرده است.

اسلات روز پنجشنبه گفت که مطمئن است توافقی حاصل خواهد شد. او گفت: «همه می‌دانند که فاینورد می‌خواهد تا جایی که می‌تواند پول بگیرد، اما من این احساس را دارم که آنها از این حرکت به من دریغ نمی‌کنند.

من انتظار دارم در چند روز آینده همه چیز روشن شود.»

دیدگاهتان را بنویسید