بری مک کارتی، مدیرعامل پلوتن استعفا داد، 15 درصد از کارکنان اخراج شدند


بری مک کارتی، رئیس و مدیر عامل Peloton Interactive، به جلسه صبح کنفرانس Allen & Company Sun Valley در 6 ژوئیه 2022 در Sun Valley، آیداهو می رود.

کوین دیچ | گتی ایماژ

پلاتون روز پنجشنبه اعلام کرد که بری مک کارتی، مدیر عامل شرکت، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و شرکت 15 درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند، زیرا “به سادگی راهی برای تطبیق هزینه‌های خود با درآمدهایش ندارد”.

مک کارتی، سابق Spotify و نتفلیکس مدیر اجرایی، مشاور استراتژیک پلوتن تا پایان سال خواهد بود، در حالی که کارن بون، رئیس شرکت و کریس بروزا، مدیر اجرایی، به عنوان مدیران عامل موقت خدمت خواهند کرد. جی هاگ، یکی دیگر از مدیران پلتون، به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره منصوب شده است. پلتون به دنبال یک مدیرعامل دائمی است.

این شرکت همچنین یک طرح بازسازی گسترده را اعلام کرد که باعث کاهش 15 درصدی نیروی کار یا حدود 400 کارمند می شود. این شرکت قصد دارد به بستن فروشگاه های خرده فروشی و ایجاد تغییرات در برنامه فروش بین المللی خود ادامه دهد.

بر اساس یک انتشار خبری، این حرکت ها با هدف تطبیق ساختار هزینه Peloton با اندازه فعلی تجارت آن انجام می شود. انتظار می رود تا پایان سال مالی 2025، هزینه های سالانه با نرخ فعلی بیش از 200 میلیون دلار کاهش یابد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این بازسازی به پلوتن امکان می‌دهد جریان نقدی رایگان پایدار و مثبت ایجاد کند و در عین حال به شرکت اجازه می‌دهد به سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار، سخت‌افزار و نوآوری محتوا، بهبود تجربه پشتیبانی اعضا و بهینه‌سازی تلاش‌های بازاریابی برای رشد کسب‌وکار ادامه دهد». بیانیه. گفت.

مک کارتی در فوریه 2022 از بنیانگذار جان فولی مسئولیت پلوتون را بر عهده گرفت و دو سال گذشته را صرف بازسازی این کسب و کار و تلاش برای بازگرداندن آن به رشد کرده است.

هنگامی که او مسئولیت را بر عهده گرفت، شروع به اخراج‌های گسترده در راستای ساختار هزینه‌های Peloton، بستن نمایشگاه‌های پر زرق و برق شرکت و اتخاذ استراتژی‌های جدید با هدف افزایش عضویت کرد. برخلاف بنیانگذار پلوتن، مک کارتی تمرکز پلوتون را بر روی اپلیکیشن خود به عنوان ابزاری برای جذب شرکت‌کنندگانی که ممکن است قادر به خرید دوچرخه‌ها یا تردمیل‌های گران‌قیمت شرکت نباشند، اما علاقه‌مند به کلاس‌های دیجیتال باشند، متمرکز کرده است.

مک کارتی در نامه ای به کارمندان گفت که شرکت نیاز به اخراج دارد زیرا نمی تواند جریان نقدی آزاد پایدار را تحت ساختار هزینه فعلی خود ایجاد کند. پلوتن از دسامبر 2020 سودی به دست نیاورده است و تنها در صورتی می تواند برای این مدت پول نقد بسوزاند که بیش از 1 میلیارد دلار بدهی در ترازنامه خود داشته باشد.

«دستیابی به موارد مثبت [free cash flow] مک کارتی در یادداشتی می‌گوید پلوتن را به وام‌گیرنده‌ای جذاب‌تر تبدیل می‌کند، که مهم است زیرا شرکت توجه خود را به وظیفه ضروری تأمین مالی مجدد بدهی خود معطوف می‌کند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در سخت‌افزار، نرم‌افزار و نوآوری محتوا، رگ حیات کسب‌وکار و کلید معکوس کردن کاهش درآمد و بازگرداندن رشد شرکت است. من هرگز به این خوشبین نبودم که پلوتن در مسیر رسیدن به این هدف قرار دارد. برای تکمیل موفقیت آمیز بازسازی، هیچ وقت بیشتر از امروز در ساختمان جوانه های سبز یا استعداد بیشتری وجود نداشته است.

بون در یک بیانیه مطبوعاتی از مک کارتی برای کمک هایش تشکر کرد.

“بری در یک زمان بسیار چالش برانگیز برای تجارت به پلوتن پیوست. بون گفت: در طول تصدی خود، او پایه و اساس رشد مقیاس پذیر را پایه ریزی کرد و به طور مداوم ساختار هزینه کسب و کار را برای ایجاد ثبات و دستیابی به نقطه عطف دستیابی به جریان نقدی آزاد مثبت تنظیم کرد.

با توجه به تیم رهبری قوی و شرکت بر روی یک پایه محکم، هیئت مدیره تصمیم گرفت اکنون زمان مناسبی برای جستجوی مدیرعامل بعدی پلوتن است.

در بیانیه مشترکی، بون و بروزا گفتند که مشتاقانه منتظر “همکاری” با رهبری شرکت هستند تا اطمینان حاصل کنند که “تا زمانی که جست و جوی مدیر عامل در حال انجام است، لحظه ای از دست ندهد.”

این خبر داغ است. به روز رسانی را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید