چرا صدها بانک آمریکایی ممکن است در معرض خطر شکست قرار بگیرند؟


صدها بانک کوچک و منطقه ای در ایالات متحده تحت فشار هستند.

کریستوفر وولف، مدیر عامل و رئیس بانک های آمریکای شمالی در Fitch Ratings به سی ان بی سی گفت: «می توانید شاهد شکست برخی بانک ها باشید یا حداقل، می دانید که کمتر از حداقل سرمایه مورد نیاز هستند.

شرکت مشاوره Klaros Group نزدیک به 4000 بانک آمریکایی را تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که 282 بانک با تهدید دوگانه وام های تجاری املاک و زیان های احتمالی مرتبط با نرخ های بهره بالاتر روبرو هستند.

اکثر این بانک ها وام دهندگان کوچکتر با کمتر از 10 میلیارد دلار دارایی هستند.

«بیشتر این بانک ها ورشکسته یا حتی نزدیک به ورشکستگی نیستند. برایان گراهام، یکی از بنیانگذاران و شریک گروه Klaros به CNBC گفت: آنها فقط استرس دارند. “این بدان معناست که ورشکستگی بانک ها کمتر خواهد بود. اما این بدان معنا نیست که جوامع و مشتریان از این استرس رنج نخواهند برد.”

گراهام خاطرنشان کرد که جوامع احتمالاً به روش‌های ظریف‌تری نسبت به تعطیلی یا ورشکستگی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، اما بانک‌ها ترجیح داده‌اند در مواردی مانند شعبه‌های جدید، نوآوری‌های فناوری یا کارکنان جدید سرمایه‌گذاری نکنند.

برای افراد، عواقب ورشکستگی بانک های کوچک بیشتر غیرمستقیم است.

“به طور دقیق، اگر آنها زیر سقف سپرده بیمه شده باشند، که در حال حاضر بسیار بالا است، هیچ پیامدی وجود ندارد [at] شیلا بایر، رئیس سابق شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده، به CNBC گفت: 250,000 دلار.

اگر بانک شکست خورده تحت بیمه FDIC باشد، به همه سپرده گذاران «حداقل 250000 دلار به ازای هر سپرده گذار، به ازای هر بانک بیمه شده FDIC، به ازای هر طبقه اموال» پرداخت می شود.

پیگیری ویدئو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریسک املاک تجاری، نقش نرخ های بهره در زیان های تحقق نیافته، و آنچه ممکن است برای کاهش استرس بانک ها مورد نیاز باشد – از مقررات گرفته تا ادغام و تملک.

دیدگاهتان را بنویسید