بازدهی 10 ساله خزانه داری پس از داده های مشاغل آوریل کاهش می یابد


بازدهی خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه پایین‌تر بود و پس از آن که گزارش مشاغل روز جمعه در آوریل نشان داد رشد دستمزد ضعیف‌تر از حد انتظار و افزایش شدید غیرمنتظره نرخ بیکاری بود، به کاهش خود ادامه داد.

خروج در خیابان خزانه 10 ساله با 2 واحد کاهش به 4.4975 درصد رسید. این خزانه داری 2 ساله بازده کمی پایین تر در 4.8056٪ بود. بازده و قیمت در جهت مخالف حرکت می کنند. یک نقطه پایه معادل 0.01 درصد است.

اداره آمار کار روز جمعه اعلام کرد که حقوق و دستمزد ایالات متحده در ماه گذشته تنها 175000 افزایش یافته است که کمتر از برآورد اقتصاددانان داوجونز از 240000 نفر است. نرخ بیکاری در مقایسه با برآورد 3.8 درصدی به 3.9 درصد افزایش یافت. این گزارش نشان داد که رشد دستمزدها نیز کمتر از حد انتظار بوده است.

عدم اطمینان در هفته‌های اخیر در مورد تعداد کاهش نرخ‌ها در سال جاری و زمان شروع آن افزایش یافته است، به طوری که بسیاری از سرمایه‌گذاران اکنون انتظار کاهش نرخ کمتری دارند و تنها در اواخر سال است. گزارش ضعیف مشاغل در روز جمعه می تواند به فدرال رزرو اجازه دهد تا زودتر نرخ بهره را کاهش دهد.

در زمینه اقتصادی، تام بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند و جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، قرار است روز دوشنبه سخنرانی کنند.

– سامانتا سابین و پیا سینگ از CNBC در این گزارش مشارکت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید