یک مشاور شغلی می گوید که ژنرال Z از هوش مصنوعی برای ایجاد نامه های پوششی سوء استفاده می کند


اتحاد تصویر | اتحاد تصویر | گتی ایماژ

Gen Z افراد بومی دیجیتالی هستند و به سرعت هوش مصنوعی را پذیرفته اند و از آن برای همه چیز از تحقیقات تا برنامه ریزی برای تعطیلات استفاده می کنند.

اما به نظر می رسد آنها در این مسیر اشتباهاتی را مرتکب شدند.

شوشانا دیویس، کارشناس حرفه ای Gen Z و بنیانگذار شرکت مشاوره Fairy Job Mother، به CNBC Make It گفت که نسل (معمولاً بین سال های 1996 تا 2012 متولد شده اند) برای تولید نامه های پوششی و پاسخ به درخواست های شغلی بیش از حد به ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT وابسته شده اند. .

دیویس گفت: «بنابراین من با شرکت‌ها و کارفرمایان صحبت می‌کنم که هر سال بین 10 تا 1000 ژنرال زر استخدام می‌کنند. “و یکی از مشکلات اصلی که در حال حاضر می بینم استفاده از هوش مصنوعی، به ویژه ChatGPT است، و به درستی یا به طور موثر استفاده نمی شود.”

دیویس توضیح داد که “کارفرمایان صدها نامه پوششی یکسان را کلمه به کلمه دریافت می کنند” یا پاسخ های یکسان به سوالات استخدامی و مشکوک هستند که ChatGPT در اینجا استفاده می شود.

بر اساس نظرسنجی Canva که در ژانویه از 5000 مدیر استخدام و 5000 جویای کار از بریتانیا، ایالات متحده، هند، آلمان، اسپانیا، فرانسه منتشر شد، در واقع، 45 درصد از جویندگان کار از هوش مصنوعی برای ایجاد، به‌روزرسانی یا بهبود رزومه خود استفاده کرده‌اند. مکزیک. و برزیل را پیدا کرد.

طبق نظرسنجی Grammarly در فوریه که از 1002 کارمند اطلاعات و 253 رهبر کسب و کار انجام شد، به نظر می رسد که Gen Z بیش از همه به هوش مصنوعی متکی است. 61 درصد از ژنرال زرها گفتند که نمی‌توانستند انجام وظایف کاری را بدون استفاده از هوش مصنوعی مولد، بزرگترین مزیت هر نسل، تصور کنند.

دیویس گفت که ما قطعا باید از فناوری و هوش مصنوعی استقبال کنیم، اما گفت کپی کردن پاسخ‌ها از ChatGPT می‌تواند به شانس شما برای یافتن شغل آسیب برساند.

نظرسنجی Resume Genius از 625 مدیر استخدام نشان داد که بیش از نیمی از رزومه های تولید شده توسط هوش مصنوعی را دوست ندارند و آن را به عنوان یک پرچم قرمز می بینند که احتمال استخدام نامزدها را کاهش می دهد.

“100 پاسخ یکسان”

یکی از دلایلی که کپی کردن پاسخ های ChatGPT روشی ناکارآمد برای استفاده از هوش مصنوعی است این است که ربات چت همیشه اطلاعات قابل اعتمادی را ارائه نمی دهد.

یکی از مشکلات اولیه ChatGPT این بود که پایگاه دانش آن به داده های منتشر شده تا سپتامبر 2021 محدود بود، اما این مشکل در سپتامبر 2023 حل شد. مالک آن OpenAI در X اعلام کرد.

وب سایت این شرکت می گوید: «ChatGPT به اینترنت متصل نیست و ممکن است گاهی اوقات پاسخ های نادرستی ارائه دهد. او دانش محدودی از جهان و رویدادهای پس از سال 2021 دارد و ممکن است گاهی دستورالعمل‌های مضر یا محتوای مغرضانه تولید کند.»

دیویس یک داستان اخیر از کارفرمایی که با او کار می‌کرد و برای یک موقعیت بازاریابی برند استخدام می‌کرد به اشتراک گذاشت و در مورد درخواست شغلی درباره عرضه محصول مورد علاقه نامزد مربوط به تناسب اندام در سال گذشته سؤالی پرسید.

دیویس گفت: “آنها گفتند که حدود 100 پاسخ یکسان دریافت کردند، “شرکت مورد علاقه من Peloton بود” و کارفرما گفت: “به هر حال، ChatGPT بود، اما همچنین Peloton چهار یا پنج سال پیش راه اندازی شد.” اشاره کارفرما به کمپین تبلیغاتی Peloton در سال 2020 بود.

دیویس گفت که جوانان “باید خود را آموزش دهند” در مورد نحوه استفاده صحیح از ChatGPT به جای کپی کردن پاسخ ها.

“این باید به عنوان یک ابزار استفاده شود، نه یک جایگزین”



دیدگاهتان را بنویسید