ایالات متحده و چین برای اولین بار مذاکرات هوش مصنوعی را برگزار می کنند، بن بست TikTok همچنان ادامه دارد


آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در حالی که آماده خروج از فرودگاه بین المللی شانگهای هونگ کیائو در مسیر 25 آوریل 2024 به سمت پکن می شود، دست تکان می دهد.

مارک شیفلبین | Afp | گتی ایماژ

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده روز جمعه گفت که ایالات متحده و چین اولین گفتگوهای سطح بالا خود را در مورد هوش مصنوعی در “هفته های آینده” برگزار خواهند کرد و جزئیاتی در مورد آینده غول رسانه های اجتماعی چینی TikTok ارائه نکرد.

بلینکن در جریان گفتگوهای گسترده با مقامات چینی در پکن گفت که دو طرف با اولین گفتگوی بین دولتی ایالات متحده و چین درباره هوش مصنوعی برای بحث در مورد خطرات و مسائل امنیتی مرتبط با فناوری جدید موافقت کرده اند.

بلینکن در جریان مطبوعات گفت: «اوایل امروز، ما موافقت کردیم که در هفته‌های آتی میزبان اولین مذاکرات آمریکا و چین در مورد هوش مصنوعی باشیم تا نظرات خود را در مورد خطرات و چالش‌های امنیتی مرتبط با هوش مصنوعی پیشرفته و بهترین روش مدیریت آن به اشتراک بگذاریم کنفرانس. .

ایالات متحده محدودیت هایی را برای دسترسی پکن به فناوری پیشرفته اعمال کرده است و در حال نزدیک شدن به ممنوعیت برنامه رسانه های اجتماعی TikTok است، مگر اینکه شرکت چینی آن، ByteDance، آن را بفروشد.

بلینکن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که TikTok در مذاکرات «دخیل نیست».

این خبر داغ است. به روز رسانی را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید