خطوط هوایی ایالات متحده برخی از پروازهای بین المللی را به دلیل تاخیر بوئینگ قطع می کنند


یک هواپیمای بوئینگ 787-9 دریم لاینر خطوط هوایی آمریکا در 24 فوریه 2023 از فرودگاه بارسلون بلند می شود.

جان والتز | نورعکس | گتی ایماژ

خطوط هوایی آمریکا روز جمعه گفت بوئینگ تأخیر در تحویل 787 دریم لاینر، آن را مجبور می کند تا برخی از پروازهای طولانی مدت را در نیمه دوم سال و تا اوایل سال 2025 کاهش دهد، آخرین شرکت هواپیمایی که برنامه خود را به دلیل مشکلات تولید هواپیما تغییر داده است.

در بیانیه ای که روز پنجشنبه منتشر شد، آمریكا انتظار دارد سه دریم لاینر را در سال جاری تحویل بگیرد، در حالی كه شش فروند افزایش یافته است. اوایل این هفته، بوئینگ اعلام کرد که کمبود قطعات یدکی مانع از افزایش تولید این هواپیمای پهن پیکر می شود.

امریکن در بیانیه‌ای گفت: «ما در حال انجام این تنظیمات هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم مشتریان را در پروازهای آسیب‌دیده دوباره اسکان دهیم.» ما به طور فعال با مشتریان آسیب دیده تماس خواهیم گرفت تا ترتیبات سفر جایگزین را ارائه دهیم. ما به مشتریان و اعضای تیم خود متعهد باقی می‌مانیم و در حالی که به ارائه یک شبکه جهانی گسترده ادامه می‌دهیم، تأثیر این تأخیرها را کاهش می‌دهیم.»

در پایان تابستان، آمریکایی ها برخی از مسیرهای خود به اروپا را متوقف می کنند. این چیزی است که در حال تغییر است:

  • پروازها از فرودگاه بین المللی JFK در نیویورک به آتن در 3 سپتامبر متوقف می شود. پیش از این قرار بود این مسیر فصلی در 5 مهرماه به پایان برسد.
  • پروازهای نیویورک به بارسلون در تاریخ 3 سپتامبر متوقف می شود. این مسیر قبلاً در تمام طول سال بود و سال آینده بازسازی خواهد شد.
  • پروازهای بین المللی دالاس/فورت ورث به دوبلین و رم که هر دو به عنوان پروازهای تمام سال برنامه ریزی شده بودند، اکنون در 26 اکتبر به حالت تعلیق در خواهند آمد.
  • پروازها از شیکاگو اوهار به پاریس در 3 سپتامبر به پایان می رسد و سال آینده از سر گرفته می شود.

American همچنین از 5 آگوست به جای دو بار در روز، فقط یک پرواز روزانه بین نیویورک و رم ارائه می دهد و سرویس بین فرودگاه بین المللی دالاس/فورث ورث و کونا، هاوایی، زمستان امسال انجام نخواهد شد.

امریکن گفت که در زمستان امسال به ارائه 55 مسیر بین المللی مسافت طولانی ادامه خواهد داد و خدمات روزانه بدون توقف بین فیلادلفیا و بارسلونا را از ژانویه آغاز خواهد کرد و همچنین سرویس فصلی بین میامی و مونته ویدئو، اروگوئه را اضافه خواهد کرد. همچنین سه بار در هفته پروازهای بین میامی و سائوپائولو را اضافه خواهد کرد.

در این گزارش آمده است که این شرکت هواپیمایی به دلیل تاخیر در هواپیمای بوئینگ 737 مکس در حال ارزیابی بیشتر برنامه خود است.

بوئینگ بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این موارد انحصاری CNBC PRO را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید