آمریکایی 446000 دلار برای بازسازی یک خانه ایتالیایی خرج کرد و تعادلی بین کار و زندگی شخصی پیدا کرد.


مردیت تابون ابتدا تصمیم گرفت یک خانه ارزان در ایتالیا بخرد و بازسازی کند تا دوباره با تاریخچه خانوادگی خود ارتباط برقرار کند. بیش از چهار سال و نزدیک به نیم میلیون دلار بعد، سفر یک یورویی او به خانه دیدگاه جدیدی در مورد کار، زندگی، دوستی ها و شادی به او داده است.

Tabbon، 44 ساله، یک مشاور مالی در شیکاگو است. در سال 2019، او در مورد شهری در ایتالیا به نام Sambuca di Sicilia مطلع شد که املاک متروکه را به قیمت 1 یورو یا حدود 1.05 دلار به حراج می گذاشت.

در آن زمان، تابون در مورد تاریخچه خانوادگی خود تحقیق کرد و متوجه شد که پدربزرگش قبل از شروع زندگی جدید در آمریکا در سامبوکا به دنیا آمده است.

مردیت تابون حدود 475000 دلار برای خانه رویایی خود در سامبوکو دی سیسیلیا خرج کرد.

میکی تودیوالا | CNBC آن را بساز

مسابقه “بیش از حد خوب برای واقعی بودن” بود و او آن را به عنوان نشانه ای برای شرط بندی در نظر گرفت.

تبون برنده پیشنهاد او شد و 5900 یورو یا حدود 6200 دلار برای کسب عنوان خانگی هزینه کرد. او همچنین یک ساختمان همسایه را خریداری کرد و چهار سال بعد را رهبری یک تیم محلی برای بازسازی عظیم گذراند.

در مجموع، Tabbone حدود 475000 دلار برای خانه رویایی ایتالیایی خود هزینه کرد.

سرعت آهسته تر، اما دوستی عمیق تر

این زن بومی شیکاگو به سرعت متوجه شد که سیسیلی ها کندتر از آنچه در ایالات متحده به آن عادت کرده بود کار می کنند. علاوه بر این، همه گیری کووید-19 برای سال ها روند نوسازی را کند کرده است.

اما او از سرعت آهسته‌تر زندگی قدردانی کرد و این به او کمک کرد تا عمیق‌تر در جامعه سیسیلی خود مستقر شود.

او می گوید: اگر سفرها طبق معمول باز بود، “من معمولاً به اینجا می آمدم و مناظر را می دیدم و با مهاجران دیگری ملاقات می کردم. در عوض، با مردم محلی که خانه ام را بازسازی می کردند و دوستانشان وقت می گذراندم.”

معاشرت در حال حاضر بخش بزرگی از زندگی Tabbone در سیسیل است، و او می‌گوید دوست‌یابی در آنجا آسان‌تر از ایالات متحده است. او می گوید: «این فقط بخشی از فرهنگ اینجاست که هر روز بیرون باشیم و در کنار مردم باشیم. “و اگر این چیزی است که شما عاشق آن هستید، قطعاً این مکان است.”

مردیت تابون با مردم محلی و سایر خارجی ها در سیسیل دوست شد.

میکی تودیوالا | CNBC آن را بساز

کار کمتر، رضایت شخصی بیشتر

تبون یک برنامه شلوغ دارد که کسب و کار خود را به عنوان مشاور مالی اداره می کند و گذراندن زمان در یک فرهنگ متفاوت به او دیدگاه جدیدی داد.

“من شروع کردم به فکر متفاوت در مورد اینکه چگونه کسب و کارم را می سازم، و شاید مرکز زندگی من کار نباشد، [but] در مورد خودشکوفایی شخصی به طور کلی، “او می گوید.

تمرکز کمی روی کار به او زمان و انرژی بیشتری می دهد تا به جای تعلل، به دنبال اهداف شخصی، مانند بازدید از هر کشوری در جهان باشد.

او دیدگاه جدید خود را در مورد تعادل بین کار و زندگی با خود به خانه برد. تابون می‌گوید: «وقتی در شیکاگو بودم، فقط سعی می‌کردم از زمانم بهترین استفاده را ببرم و قطعاً دارم یاد می‌گیرم که به خیلی چیزهای دیگر نه بگویم.

تبون می گوید سبک زندگی کمتر کار محور یک منحنی یادگیری بود، اما “آن چیزی بود که من به آن نیاز داشتم و واقعا برای من خوب بود.”

یک حسرت او

تا به امروز، تبون می‌گوید تنها چیزی که در مورد پروژه یک یورویی‌اش پشیمان است، این است که زودتر از این سرعت کم نشود.

مردیت تابون می‌گوید که قبلاً هرگز چنین بازسازی انجام نداده است، اما از کارهای پدرش که یک معمار بود الهام گرفته است.

میکی تودیوالا | CNBC آن را بساز

او می‌گوید: «اگر می‌توانستم کاری را در فرآیند خرید یا بازسازی انجام دهم، یاد می‌گرفتم که صبورتر باشم» و از همان ابتدا از این تجربه لذت می‌برم.

در نهایت، تبون می‌گوید: «هیچ وقت احساس نکردم که این مکان برای من نیست، یا پروژه‌ای نیست که بتوانم روی آن کار کنم یا جامعه‌ای نیست که بتوانم در آن زندگی کنم».

تبدیل از یورو به دلار آمریکا با استفاده از نرخ تبدیل OANDA 1 یورو به 1.05 دلار آمریکا در 18 اکتبر 2023 انجام شد. همه مبالغ به نزدیکترین دلار گرد می شوند.

آیا می خواهید شغل رویایی خود را در سال 2024 بدست آورید؟ آن را بگیرید دوره جدید آنلاین CNBC با عنوان “چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم.” یاد بگیرید که مدیران استخدام واقعاً به دنبال چه چیزی هستند، تکنیک های زبان بدن، چه چیزی باید گفت و چه چیزی نباید گفت و بهترین راه برای صحبت در مورد پرداخت.

همچنین، مشترک شوید خبرنامه CNBC Make It برای دریافت راهنمایی و مشاوره برای موفقیت در کار، پول و زندگی.

واقعاً هزینه خرید یک خانه 1 دلاری در ایتالیا چقدر است

دیدگاهتان را بنویسید