تحلیلگران وال استریت از این 3 سهم به دلیل پتانسیل صعودی آنها حمایت می کنند


فصل سود به تحلیلگران فرصتی می دهد که در مورد تأثیر مسائل کلان بر شرکت ها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

در حالی که وال استریت به دنبال نتایج سه ماهه حرکت کوتاه مدت سهام است، تحلیلگران برجسته به چشم انداز بلندمدت شرکت ها نگاه می کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا سه ​​سهام برتر مورد علاقه افراد برتر Street است، طبق TipRanks، پلتفرمی که تحلیلگران را بر اساس عملکرد گذشته آنها رتبه بندی می کند.

نتفلیکس

نتفلیکس (NFLX) اولین انتخاب این هفته است. غول استریم نتایج بهتر از حد انتظار را برای سه ماهه اول سال 2024 گزارش کرد. با این حال، سرمایه گذاران از تصمیم شرکت مبنی بر توقف گزارش شماره مشترکین سه ماهه ناامید شدند. این شرکت گفت که بیشتر بر عملکرد درآمد و حاشیه عملیاتی متمرکز است.

پس از مطبوعات سه ماهه اول، برایان پیتز، تحلیلگر BMO Capital مجدداً رتبه خرید سهام NFLX را با هدف قیمت 713 دلار تأیید کرد. این تحلیلگر افزایش 9.3 میلیون مشترک در شرکت را برجسته کرد که بسیار بالاتر از تخمین BMO از 6.2 میلیون و انتظار خیابان 4.8 میلیون نفر است.

پیتز اضافه کرد که نتفلیکس بار دیگر ثابت کرده است که می تواند در ایالات متحده رشد کند، با 2.5 میلیون افزوده خالص در ایالات متحده و کانادا در سه ماهه اول. انتظار دارد رشد عضویت مستمر ناشی از اشتراک‌گذاری مداوم پولی و نوآوری محتوا باشد.

پیتز در توضیح تز صعودی خود گفت: “سرمایه گذاری 17 میلیارد دلاری محتوا تا سال 2024، نتفلیکس را در موقعیت خوبی برای ادامه افزایش سهم کیف پول با کاهش بینندگان خطی تلویزیون قرار می دهد.”

علیرغم افزایش سرمایه گذاری نتفلیکس، این تحلیلگر انتظار دارد که حاشیه های عملیاتی در سال جاری و پس از آن بهبود یابد. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که شرکت از تمرکز خود بر تبلیغات سود خواهد برد، با توجه به اینکه انتظار می‌رود ۲۰ میلیارد دلار تبلیغات تلویزیونی خطی در سه سال آینده به تلویزیون متصل (CTV)/آنلاین منتقل شود، از جمله ۸ میلیارد دلار در ایالات متحده.

پیتز از میان بیش از 8700 تحلیلگر که توسط TipRanks ردیابی شده اند، رتبه 155 را دارد. رتبه‌بندی‌های او در ۷۵ درصد مواقع سودآور بود و هرکدام میانگین بازدهی ۱۸.۴ درصدی داشتند. (به ساختار مالکیت Netflix در TipRanks مراجعه کنید)

شرکت جنرال موتورز

نوبت خودروساز است شرکت جنرال موتورز (جنرال موتورز) که نتایج چشمگیر سه ماهه اول را گزارش کرد و چشم انداز کل سال خود را افزایش داد که با عملکرد قوی در آمریکای شمالی تقویت شد.

در پاسخ به نتایج و چشم انداز خوب، مارک دیلینی، تحلیلگر گلدمن ساکس مجدداً رتبه خرید سهام را تأیید کرد و هدف قیمت خود را از 50 دلار به 52 دلار افزایش داد. این تحلیلگر برآوردهای EPS خود را برای سال های 2024، 2025 و 2026 افزایش داد تا منعکس کننده انتظارات حاشیه بهبود یافته باشد.

دلانی گفت: «ما معتقدیم که سودآوری می‌تواند انعطاف‌پذیر باقی بماند، هم هزینه/بازده (از جمله اجرای برنامه کاهش هزینه خالص ۲ میلیارد دلاری در سال جاری) و هم قیمت‌گذاری نسبتاً ثابت.

این تحلیلگر پیشرفت جنرال موتورز در زمینه سودآوری خودروهای برقی را مطلوب می داند. قابل ذکر است که جنرال موتورز همچنان انتظار دارد که درآمدهای متغیر کسب و کار خودروهای برقی خود در نیمه دوم سال جاری مثبت باشد و در سال 2025 درآمدهای تک رقمی قبل از بهره و مالیات را ثبت کند.

دلانی در ادامه افزود که خوش‌بینی جنرال موتورز مبتنی بر انتظارات فعلی برای تقاضای خودروهای الکتریکی و رشد تولید است، با پیش‌بینی این شرکت از اعتبار مالیاتی تولید باتری و اهرم هزینه ثابت.

در نهایت، تحلیلگر بر این باور است که تخصیص سرمایه جنرال موتورز همچنان یک باد دمی خواهد بود. او انتظار دارد که شرکت پس از سال 2024، با توجه به طرح بازخرید تهاجمی خود برای کاهش سهام موجود خود به زیر 1 میلیارد، سطح سرمایه بالاتری را به سهامداران بازگرداند.

دیلینی در بین بیش از 8700 تحلیلگر که توسط TipRanks ردیابی شده اند، رتبه 256 را دارد. رتبه‌بندی‌های او در ۶۱ درصد مواقع موفقیت‌آمیز بود و هر کدام میانگین بازدهی ۱۷.۵ درصدی داشتند. (بازخرید سهام جنرال موتورز را در TipRanks ببینید)

Wingstop

در نهایت، رستوران های زنجیره ای وجود دارد Wingstop (بال) که در بیش از 2200 مکان در سراسر جهان فعالیت می کند و دارای حق امتیاز است. دیوید تارانتینو، تحلیلگر بیرد، پس از تجزیه و تحلیل اخیر از کل بازار آدرس پذیر در ایالات متحده، گفت که هدف بلندمدت این شرکت در بازار داخلی یک مزیت است.

WING پتانسیل گسترش حضور خود را به بیش از 7000 مکان جهانی در دراز مدت، از جمله بیش از 4000 رستوران در ایالات متحده می بیند. با این حال، تارانتینو گفت که تجزیه و تحلیل بیرد حاکی از افزایش هدف بازار داخلی این شرکت است که برای حداقل 5000 مکان در ایالات متحده جا دارد.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل BMO نشان می دهد که با توجه به رشد مداوم شرکت در بازارهای پر نفوذ در سال های اخیر، پتانسیل افزایش TAM تخمینی در طول زمان وجود دارد.

تارانتینو با تکرار رتبه خرید در سهام WING گفت: «در مجموع، یک باند داخلی قابل توجه، همراه با فرصت‌های نسبتاً باز در بازارهای بین‌المللی (فقط 288 صندلی بعد از سال 2023)، احتمالاً از رشد واحد دو رقمی برای سال‌های متمادی حمایت خواهد کرد. هدفی با قیمت 390 دلار.

تحلیلگران تخمین می زنند که بازده نقدی وینگ استاپ در سطح واحد در حال حاضر حدود 70 درصد برای مکان های فرنچایز ایالات متحده است و به نظر می رسد به لطف میانگین فروش بالاتر واحد، در موقعیت خوبی برای افزایش بیشتر در سال جاری قرار دارد.

تارانتینو استدلال می‌کند که WING به دلیل شتاب عملیاتی کوتاه‌مدت و رشد بلندمدت جذابش، مستحق یک حق بیمه قابل‌توجه است. با نگاهی به آینده، تحلیلگر در مورد توانایی شرکت برای حفظ رشد درآمد سالانه در نوجوانان پایین و همچنین مدل رشد سرمایه بسیار کارآمد، مثبت است.

تارانتینو از میان بیش از 8700 تحلیلگر که توسط TipRanks ردیابی شده اند، رتبه 264 را دارد. رتبه‌بندی‌های او در 65 درصد مواقع موفقیت‌آمیز بود و هر کدام میانگین بازدهی 11.5 درصدی داشتند. (به نمودارهای سهام Wingstop در TipRanks مراجعه کنید)

دیدگاهتان را بنویسید