چگونه با مهاجرت به اروپا هزینه های زندگی را کاهش دهیم؟


یک صنعت گسترده و پیچیده در برنامه ریزی بازنشستگی دخیل است، اما اگر به فکر بازنشستگی زودهنگام یا زندگی مجلل تر در هنگام بازنشستگی هستید، محاسبه می تواند بسیار ساده باشد.

تامی سایکس، یک برنامه‌ریز مالی و موسس Traveltirement، می‌گوید: «شستی بزرگی که می‌توانید بچرخانید، هزینه زندگی است.»

سایکس می گوید: یک مستمری طبقه متوسط ​​در ایالات متحده می تواند 70000 دلار در سال برای شما هزینه داشته باشد. اگر این پول را در جنوب ایتالیا داشته باشید، می توانید مانند یک پادشاه زندگی کنید، از جمله اجاره یا خرید ملک.

اگر امیدوارید با کمال هزینه بازنشسته شوید، یک حقوق بازنشستگی اروپایی می تواند برای شما مناسب باشد. اما وقتی شروع به جستجوی قفل می کنید، این سه نکته را در نظر داشته باشید.

1. به مکان های محبوب فکر نکنید

اگر به دنبال یک مقصد بازنشستگی هیجان انگیز و در عین حال مقرون به صرفه در ایالات متحده بودید، احتمالاً نیویورک و لس آنجلس را فوراً از لیست خود خارج خواهید کرد. سایکس می گوید در اروپا هم همینطور است.

او می گوید: پاریس، رم و میلان همچنان گران خواهند بود. این در مورد نقاط تفریحی لوکس مانند دریاچه کومو و سنت تروپز صادق است، اگرچه ممکن است هنوز چیزی را که به دنبالش هستید در آن مکان ها پیدا نکنید.

سایکس می‌گوید: «قلب این کشورها زمانی است که بیشتر به روستاها می‌روید. ما در مورد زندگی در میانه ناکجاآباد صحبت نمی کنیم. صدها اگر نگوییم هزاران شهر کوچک و روستا وجود دارد که هنوز زیرساخت دارند. هنوز هم اینترنت پرسرعت و مطب پزشکی دارند. فقط ممکن است مردم آن را براق یا پر زرق و برق نبینند.”

با این حال، زمانی که بتوانید کمتر برای هزینه‌های اصلی زندگی و بیشتر برای چیزهایی که شما را خوشحال می‌کند، خرج کنید، زندگی می‌تواند جذاب به نظر برسد.

«زن و شوهری که می شناسم در جنوب ایتالیا در یک شهر ساحلی زندگی می کنند. آنها دارای سواحل، یک شهر پیاده، رستوران ها، بارها، قطارها هستند – آنها در خط اصلی زندگی می کنند. او به من می گوید که با 1500 دلار در ماه زندگی می کند.

2. قوانین اقامت را بدانید

قبل از شروع جستجوی خود، باید بدانید که قوانین مربوط به مالکیت یا اجاره ملک و به طور کلی زندگی در کشوری که قصد بازنشستگی را دارید چیست.

بخشی از دلیل تمرکز سایکس بر فرانسه و ایتالیا این است که مقررات این کشورها برای آمریکایی هایی که به دنبال خرید ملک در آنجا هستند مطلوب است.

سایکس به CNBC Make It می گوید: «هیچ محدودیتی برای آمریکایی ها برای خرید املاک در ایتالیا یا فرانسه وجود ندارد. «لازم نیست شهروند باشید. شما حتی نیازی به اقامت ندارید. شما به معنای واقعی کلمه می توانید از راه دور چیزی بخرید.»

وقتی تصمیم گرفتید که آیا می توانید در کشور دیگری خرید یا اجاره کنید، زندگی یک موضوع دیگر است. برای بسیاری از بازنشستگان بالقوه قاره ای، یک راه حل نیمه و نیمه اولین قدم خوب است. دارندگان پاسپورت معتبر ایالات متحده می توانند در هر نقطه از منطقه شینگن، که شامل کل اتحادیه اروپا به جز ایرلند و قبرس است، تا 90 روز در هر دوره 180 روزه اقامت داشته باشند.

سایکس می‌گوید: «می‌توانید از ژانویه تا مارس بروید، سپس به مدت 90 روز بروید، سپس برای ژوئیه، آگوست، سپتامبر برگردید».

برای اقامت تمام وقت، باید بررسی کنید که آیا قوانین شهروندی یا ویزا برای برنامه بازنشستگی شما مناسب است یا خیر.

3. با افراد حرفه ای کار کنید

زندگی با درآمد ثابت در دوران بازنشستگی همیشه نیازمند برنامه ریزی خوب است و این امر کار در خارج از کشور را دشوارتر می کند.

شما ممکن است درک بسیار خوبی از نحوه برخورد با توزیع‌های 401(k) و Roth IRA خود از منظر مالیاتی ایالات متحده داشته باشید، اما بسته به معاهدات مالیاتی بین‌المللی ممکن است تصویر در کشور دیگری بسیار متفاوت به نظر برسد.

حتی سایکس، یک CFP، می‌داند که داشتن افرادی در هر دو طرف اقیانوس که می‌توانند به شما در برنامه‌ریزی کمک کنند، مهم است. او می‌گوید: «شما به افرادی در کشور نیاز دارید – چکمه‌هایی روی زمین برای کمک به شما در امور اداری. برخی از این کشورها به دلیل بوروکراسی خود بدنام هستند.

اگر قصد دارید از ملک به صورت پاره وقت استفاده کنید و قصد دارید آن را در زمانی که دور هستید اجاره دهید، باید با مدیر ملکی که به آن اعتماد دارید رابطه برقرار کنید. حتی اگر آن را اجاره ندهید، باید برنامه ریزی کنید که اگر سه ماه نباشید چه اتفاقی می افتد.

حتی قبل از عبور از آن پل، زمانی که معامله ملکی انجام می دهید، این احتمال وجود دارد که نماینده فروش انگلیسی صحبت نکند و مدارک به زبان مادری شما باشد. اینها فقط چند دلیل دیگر هستند که چرا سایکس قویاً از کمک حمایت می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که برای یک حرفه ای بودجه بندی کنید و خودتان سعی نکنید آن را بفهمید.

آیا می خواهید خارج از شغل معمولی خود درآمد بیشتری کسب کنید؟ اشتراک در دوره جدید آنلاین CNBC How to Make Passive Income Online. برای آشنایی با منابع متداول درآمد غیرفعال، نکاتی برای شروع، و داستان های موفقیت در زندگی واقعی.

به علاوه، برای خبرنامه CNBC Make It ثبت نام کنید برای دریافت راهنمایی و مشاوره برای موفقیت در کار، پول و زندگی.

دختری 27 ساله، شلوغی خود را به یک تجارت 25000 دلاری در ماه تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید