حسابرس رسانه ترامپ توسط SEC متهم به “کلاهبرداری گسترده” شد که برای همیشه از حسابرسی شرکت های دولتی منع شد


رافائل انریکه | راکت | گتی ایماژ

موسسه حسابرسی برای رسانه ترامپ رگولاتور فدرال اعلام کرد و صاحب حسابرس روز جمعه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دلیل کارهایی که بر بیش از 1500 پرونده SEC تأثیر گذاشت، به «کلاهبرداری گسترده» متهم شدند.

SEC گفت، حسابرس BF Borgers CPA و مالک آن Benjamin Borgers موافقت کرده اند که برای همیشه از حسابداری توسط SEC منع شوند و موافقت کرده اند که مجموعاً 14 میلیون دلار جریمه مدنی بپردازند، این اتهامات را پذیرفته یا رد کرده اند.

این آژانس که BF Borgers را “کارخانه حسابرسی ساختگی” می نامد، گفت که شرکت و مالک آن “عمدا و به طور سیستماتیک از استانداردهای هیئت نظارت بر حسابداری شرکت های دولتی در ممیزی ها و بررسی های خود که در بیش از 1500 پرونده SEC گنجانده شده است، پیروی نکرده اند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: از ژانویه 2021 تا ژوئن 2023.

پاسخ دهندگان همچنین به اظهار دروغ به مشتریان مبنی بر اینکه کار حسابرس با استانداردهای PCAOB مطابقت دارد، جعل اسناد حسابرسی برای اینکه به نظر برسد کار با آن استانداردها مطابقت دارد و اظهارات نادرست در گزارش های حسابرس که در بیش از 500 SEC عمومی ارائه شده است، متهم شدند. شرکت ها . بیانیه هایی مبنی بر اینکه ممیزی های شرکت مطابق با استانداردهای PCAOB است.

دفاتر BF Borgers در لیک وود، کلرادو.

گوگل ارث

گوربیر گروال، مدیر اجرایی SEC در بیانیه ای گفت: «بن بورگرز و شرکت حسابرسی او BF Borgers مسئول یکی از بزرگترین شکست های عمده فروشی دروازه بانان در بازارهای مالی ما هستند.

گروال گفت: “در نتیجه اقدامات متقلبانه خود، آنها نه تنها سرمایه گذاران و بازارها را با وادار کردن شرکت های دولتی به گنجاندن ممیزی ها و بررسی های غیرمنطبق در بیش از 1500 پرونده با کمیسیون در معرض خطر قرار دادند، بلکه اعتماد به بازارهای ما را نیز تضعیف کردند.” . .

اقدام SEC در مورد صحت اطلاعات مالی در هزاران گزارش منتشر شده توسط شرکت‌های حسابرسی شده توسط Borgers، از جمله ترامپ Media، که اکثریت مالکیت آن متعلق به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق است، تردید ایجاد کرد.

اخبار بیشتر درباره دونالد ترامپ

این گزارش‌ها که مرتباً در SEC ثبت می‌شوند، اطلاعات مهمی را ارائه می‌کنند که سرمایه‌گذاران و تحلیلگران برای ارزیابی شرکت‌های سهامی عام استفاده می‌کنند.

از صبح جمعه، صفحه روابط با سرمایه گذار در وب سایت ترامپ مدیا همچنان BF Borgers را به عنوان حسابرس مستقل این شرکت فهرست کرده است.

اما شانون دیواین، سخنگوی رسانه ترامپ، به CNBC گفت: «ترامپ مدیا مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای حسابرسی جدید مطابق با دستور امروز SEC است.

سهام ترامپ مدیا که مالک اپلیکیشن Truth Social است، در معاملات اولیه روز جمعه 9 درصد سقوط کرد.

– گزارش های اضافی توسط CNBC برایان شوارتز

این خبر داغ است. به روز رسانی را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید