سهام اپل پس از افزایش درآمد، بهترین روز را از سال 2022 تاکنون داشته است


تیم کوک، مدیر عامل اپل در 24 مارس 2024 در مجمع توسعه چین در پکن شرکت می کند.

پدرو پاردو | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

یک سیب پس از گزارش این شرکت در سه ماهه دوم سود بهتر از حد انتظار و بزرگترین برنامه بازخرید سهام، سهام روز جمعه 6 درصد جهش کرد. این بهترین روز برای سهام از 30 نوامبر 2022 بود.

این سازنده آیفون روز پنجشنبه اعلام کرد که 110 میلیارد دلار از سهام خود را بازخرید می کند که بزرگترین بازخرید در تاریخ ایالات متحده است و از خریدهای قبلی اپل پیشی می گیرد. بر اساس گزارش LSEG، این شرکت درآمد 1.53 دلاری به ازای هر سهم را با درآمد 90.75 میلیارد دلاری گزارش کرد که پیش‌بینی تحلیلگران 1.50 دلار به ازای هر سهم با درآمد 90.01 میلیارد دلاری بود.

اما فروش کلی 4 درصد و فروش آیفون 10 درصد نسبت به مدت مشابه سه ماهه گذشته کاهش یافته است که نشان دهنده تقاضای ضعیف برای آخرین نسل گوشی های هوشمند است. تیم کوک، مدیر عامل اپل به CNBC گفت که فروش سه ماهه از مقایسه سال به سال سخت رنج می برد.

تحلیلگران بانک آمریکا مجدداً رتبه خرید خود را در سهام اپل تأیید کردند و آن را یک انتخاب برتر نامیدند و هدف قیمت خود را از 225 دلار در روز جمعه در یادداشتی خطاب به سرمایه گذاران به 230 دلار رساندند و نوشتند که آنها انتظار دارند این شرکت ویژگی های هوش مصنوعی مولد را برای این سهام عرضه کند. آیفون امسال.

آنها نوشتند: «اپل در حال رشد آیفون‌ها در سرزمین اصلی چین است، تخمین‌های بررسی مثبت می‌شوند و ویژگی‌های GenAI چرخه به‌روزرسانی قوی را ایجاد می‌کند.

تحلیلگران JPMorgan با حفظ رتبه صعودی، هدف قیمت اپل را از 210 دلار در روز پنج شنبه به 225 دلار افزایش دادند و دلیل آن را “پایدار بودن” درآمد سال به سال آیفون و “انتظارات چرخه به روز رسانی iPad” پیش از محصول اپل عنوان کردند. رویداد راه اندازی هفته آینده

آنها می نویسند: «به طور کلی، اگرچه رشد متوسط ​​درآمد سال به سال ممکن است یک نتیجه ایده آل نباشد، اما اکنون فرصت های درآمدی بالاتر را در سال های آینده به همراه چرخه محصولات سخت افزاری و همچنین چرخه گوشی های هوشمند قابل مشاهده است. “به رهبری هوش مصنوعی باعث رشد بیشتر خواهد شد.”

تحلیلگران مورگان استنلی رتبه برتر خود را در اپل حفظ کردند و هدف قیمت خود را از 210 دلار در روز جمعه به 216 دلار افزایش دادند و به عملکرد سه ماهه شرکت، رشد سالانه فروش آیفون به چین در ماه مارس، بازخرید سهام و نکاتی درباره به‌روزرسانی‌های هوش مصنوعی آینده اشاره کردند. .

آنها نوشتند: «در اینجا نتوان رشد بیشتری داشت.

— مایکل بلوم از CNBC در این گزارش مشارکت داشت.

این موارد انحصاری CNBC PRO را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید