محبوب ترین کشورهایی که شرکت ها در آن ها نیروهای فنی آمریکایی را استخدام می کنند


شرکت ها در سرتاسر جهان به دنبال استخدام تکنسین های آمریکایی هستند و آمریکایی ها نیز در حال حرکت هستند.

بر اساس گزارش مهاجرت فناوری جدید از Deel، یک شرکت جهانی کارکنان و غرامت، ایالات متحده در میان تمام کشورهای جهان، دومین کشور از نظر تعداد کارگران فناوری کار در خارج از کشور در کشورهای خارجی را دارد.

این کشور بین شماره 1 هند، که بیشترین تعداد مهاجران فناوری را دارد، و شماره 3 بریتانیا قرار دارد.

از نظر اینکه آمریکایی‌ها به کجا می‌روند، کشورهای برتری که کارگران فناوری آمریکایی را استخدام و جابجا می‌کنند عبارتند از:

  1. بریتانیای کبیر
  2. آلمان
  3. کانادا
  4. هلند
  5. اسپانیا

در حرفه، کارگران فناوری آمریکایی که به خارج از کشور مهاجرت می کنند، به احتمال زیاد در توسعه نرم افزار، توسعه محصول و عملیات کار می کنند.

روسای بین المللی مشتاق به استخدام استعدادهای فنی آمریکایی از دانشگاه های معروف، استارت آپ ها، شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر هستند. ماشا ساترلین، رئیس اداره مهاجرت در Deel می گوید و کسانی که شرکت های شکل دهنده صنعت مانند گوگل و دیگران را ایجاد کرده اند. او می افزاید: «روحیه نوآوری» در میان کارکنان فناوری آمریکایی وجود دارد که رهبران جهانی می خواهند آن را به کسب و کار خود بیاورند.

بسیاری از کارکنان فناوری ایالات متحده نقش های عملیاتی در خارج از کشور را بر عهده می گیرند، به این معنی که آنها به احتمال زیاد به عنوان متخصص برای کمک به تلاش های توسعه بین المللی یا به عنوان راهی برای واردات بهترین شیوه ها از شرکت های آمریکایی استخدام می شوند.

چرا کارگران فناوری آمریکایی در حال حرکت هستند؟

ساترلین خاطرنشان می‌کند که اخراج کارکنان فناوری در بازارهای جهانی نسبت به ایالات متحده کمتر بوده است، که می‌تواند انگیزه بیشتری برای کارکنان فناوری بیکار شده یا ناامن برای استخدام در خارج از کشور داشته باشد. به عنوان یک قاعده، مهاجرت پس از لحظات مهم سیاسی – به عنوان مثال، انتخابات اخیر ایالات متحده و تصمیمات جنجالی دیوان عالی افزایش می یابد.

ساترلین می‌گوید: «وقتی آن را با افزایش سبک زندگی عشایری دیجیتال و تعداد زیاد ویزای دیجیتالی عشایری ترکیب می‌کنید، الگوی کاملاً جدیدی از کار ایجاد می‌شود.

کارکنان فناوری آمریکایی با دستمزد بالا ممکن است نتوانند حقوق نخبگان را در خارج از کشور دریافت کنند. با توجه به Levels.fyi، میانگین کل غرامت برای یک مهندس نرم افزار در لندن تقریباً 119000 دلار است در حالی که در سانفرانسیسکو 250000 دلار است.

اما ساترلین می‌گوید که کارگران آمریکایی اغلب توسط عوامل بهبود سبک زندگی جذب می‌شوند – فکر کنید شهرهای قابل پیاده‌روی با هزینه‌های زندگی پایین‌تر (و شاید یک طرح مالیاتی مطلوب) باشد، بنابراین چک حقوق شما به هر حال فراتر می‌رود.

نقل مکان به ایالات متحده نیز مورد تقاضا است

به گفته Deel، در سال 2023، اسپانیا، بریتانیا و کانادا بالاترین کشورهایی بودند که مهاجران را از سراسر جهان استخدام می کردند.

با این اوصاف، ایالات متحده بر اساس درخواست‌های ویزا که توسط Deel در سال گذشته دریافت شده، مورد توجه‌ترین مقصد برای مهاجران فناوری بوده است.

استعدادهای بسیار ماهر، مانند کارآفرینان، مدیران اجرایی و مدیران ارشد فناوری، به ویژه به دنبال کار در خارج از کشور در ایالات متحده بوده اند.

کارگران می گویند که مهمترین دلایل آنها برای درخواست ویزا یافتن شغل جدید، سپس یافتن راهی برای شهروندی، دریافت نرخ های مالیات ترجیحی برای مهاجران واجد شرایط، بهبود کیفیت زندگی آنها و در نهایت اتحاد مجدد با شریک زندگی خود است.

تقاضا برای کارگران آمریکایی در شرکت های جهانی به مشاغل فناوری محدود نمی شود. بر اساس گزارش اخیر استخدام جهانی دیل، تعداد کارگران آمریکایی استخدام شده توسط شرکت های بین المللی در سال گذشته 62 درصد افزایش یافته است.

آیا می خواهید شغل رویایی خود را بدست آورید؟ آن را بگیرید دوره جدید آنلاین CNBC با عنوان “چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم.” یاد بگیرید که مدیران استخدام واقعاً به دنبال چه چیزی هستند، تکنیک های زبان بدن، چه چیزی باید گفت و چه چیزی نباید گفت و بهترین راه برای صحبت در مورد پرداخت. از کد تخفیف NEWGRAD برای 50% تخفیف 05/01/24 – 06/30/24 استفاده کنید.

همچنین، مشترک شوید خبرنامه CNBC Make It برای دریافت راهنمایی و مشاوره برای موفقیت در کار، پول و زندگی.

واقعاً هزینه خرید یک خانه 1 دلاری در ایتالیا چقدر است

دیدگاهتان را بنویسید