من ماهانه 4150 دلار برای اجاره این آپارتمان بالای یک مرکز خرید در میامی می پردازم


در سال 2021، ریچل کوگان تصمیم گرفت نیویورک را ترک کند و به سمت جنوب به میامی، فلوریدا برود.

کوگان، معاون 34 ساله روابط رسانه‌ای در M Booth، به CNBC Make It می‌گوید که آماده تغییر است و می‌خواهد به والدینش نزدیک‌تر باشد، که حدود یک ساعت با ماشین از میامی فاصله دارند.

من فقط فلوریدا را دوست دارم. من هوا را دوست دارم، فضا را دوست دارم، مردم و فرهنگ را دوست دارم. و من فکر کردم که این یک ماجراجویی واقعا سرگرم کننده خواهد بود.”

کوگان یک مشاور املاک را در فلوریدا استخدام کرد تا جستجوی آپارتمان خود را آغاز کند و همچنین اینترنت را برای مکان‌ها جستجو کرد. به این ترتیب او یک اتاق خواب یک و نیم حمام را در بالای مرکز خرید Brickell City Center در میامی کشف کرد.

کوگان می گوید: «وقتی این آپارتمان را دیدم، به سمت آن پریدم. من در واقع حتی نتوانستم ملک را بررسی کنم یا شخصاً آن را قبل از ارائه پیشنهاد ببینم. من تحقیقات زیادی در مورد ساختمان انجام دادم و تقریباً مطمئن بودم که چیزی است که من دوست دارم، اما اساساً فقط باید عکس‌ها را دنبال می‌کردم.»

واحد کوگان میامی یک آپارتمان یک خوابه با مساحت 1200 فوت مربع با یک و نیم حمام است.

آندرس ریورا برای CNBC Make It

این آپارتمان در ابتدا با قیمت 3100 دلار در ماه درج شده بود، اما با توجه به پیشنهادات دیگر، Coggan به امید تضمین این فضا، 3350 دلار در ماه پیشنهاد داد. این حرکت جواب داد.

اجاره کوگان برای سال اول در این واحد 3350 دلار بود، اما در سال دوم به 4200 دلار افزایش یافت. کوگان توانست اجاره ماهانه سه ساله را به 4150 دلار کاهش دهد.

کرایه‌ای که اکنون می‌پردازم گران‌تر از آن چیزی است که در نیویورک می‌پرداختم، اما در نیویورک من در یک استودیو زندگی می‌کردم و تنها حدود 400 فوت مربع بود، و اینجا حدود 1200 فوت مربع دارم، بنابراین می‌دانم که به همین دلیل گران تر است.”

مخارج اولیه Coggan شامل دو سپرده امنیتی 3350 دلاری و اجاره یک ماهه در مجموع 10050 دلار بود. او همچنین 500 دلار برای یک حیوان خانگی هنگام نقل مکان پرداخت کرد. او این انگیزه را به پیشنهاد اولیه خود اضافه کرد تا پیشنهاد خود را برای مدیریت ساختمان و مالک آپارتمان جذاب تر کند.

هنگامی که او اجاره نامه خود را در سال 2022 تمدید کرد، کوگان همچنین مجبور شد 1700 دلار سپرده امنیتی اضافی بپردازد. Coggan ماهانه 114 دلار خرج خدمات آب و برق می کند.

آپارتمان یک خوابه دارای بالکن، ماشین لباسشویی و خشک کن و حمام اصلی با روشویی دو نفره است. ساختمان مجلل کوگان شامل امکاناتی مانند اسپا، باشگاه بدنسازی، استخرهای متعدد و فضای بیرونی مشترک است.

آپارتمان کوگان یک کمد دیواری نیز دارد.

آندرس ریورا برای CNBC Make It

یکی از امتیازاتی که برای کوگان کاملاً شگفت‌زده بود این است که او به عنوان ساکن مرکز شهر بریکل، از ساختمان خود مستقیماً به مرکز خرید دسترسی دارد.

“این بهترین کشف در کل جهان بود. اکنون ویژگی مورد علاقه من در آپارتمان من است، و هر بار که کسی می آید، این یک نوع مهمانی است تا به آنها نشان دهم حیاط من چیست … صادقانه بگویم، این به من چنین می دهد. هر روز بسیار سرگرم کننده و شاد است.” او می گوید.

مزایای اضافی برای ساکنان مرکز شهر بریکل شامل دعوت به رویدادهایی مانند ساعات شادی، کلاس‌های ورزشی و فرصت امتحان کردن رستوران‌های جدید در مرکز خرید قبل از باز شدن است.

کوگان اعتراف می کند که وقتی برای اولین بار نقل مکان کرد، خرید زیادی انجام داد. این عادت حالا که چند سالی است در ساختمانش بوده از بین رفته است.

کوگان می‌گوید: «من یک دوره انتقالی داشتم که در آن مجبور بودم محدودیت‌های مخارجم را کاهش دهم، زیرا همه چیز برایم مقرون به صرفه بود، اما اکنون احساس می‌کنم که در حد توانم زندگی می‌کنم.

من محدودیت‌هایم را درک می‌کنم و در حال حاضر رابطه خوبی با خرید دارم، اما هنوز آن را دوست دارم و برایم لذت زیادی به ارمغان می‌آورد.»

مرکز شهر بریکل میامی دارای یک مرکز خرید پنج طبقه، فضای اداری و دو ساختمان مسکونی لوکس از جمله کوگان است.

آندرس ریورا برای CNBC Make It

کوگان قصد دارد پس از اتمام اجاره‌نامه‌اش در مرکز شهر بریکل بماند: او می‌گوید: «من می‌خواهم مطمئن شوم که امکانات ساختمانم را بررسی می‌کنم تا ببینم قیمت فعلی من منصفانه است یا خیر.

بیشترین مبلغی که کوگان حاضر است برای اقامت در خانه فعلی خود بپردازد، حدود 4300 دلار است. اگر قیمت خیلی بالا برود، او می‌گوید که قصد دارد از ساختمان خود خارج شود، اما در میامی خواهد ماند.

او می گوید: «من از زندگی در میامی بسیار خوشحالتر از نیویورک هستم… نیمی از مردم در تعطیلات هستند، نیمی از مردم اینجا زندگی می کنند و به اندازه من خوشحال هستند.

بنابراین متوجه شدم که این انرژی مردم را جذب می کنم و احساس می کنم هر روز در تعطیلات زندگی می کنم.

آیا می خواهید خارج از شغل معمولی خود درآمد بیشتری کسب کنید؟ اشتراک در دوره جدید آنلاین CNBC How to Make Passive Income Online. برای آشنایی با منابع متداول درآمد غیرفعال، نکاتی برای شروع، و داستان های موفقیت در زندگی واقعی.

به علاوه، برای خبرنامه CNBC Make It ثبت نام کنید برای دریافت راهنمایی و مشاوره برای موفقیت در کار، پول و زندگی.

دیدگاهتان را بنویسید