من یک آپارتمان در بروکسل با قیمت کمتر از 600000 دلار خریدم: به داخل آن نگاهی بیندازید


من و شوهرم مارتین در سال 2012 در بروکسل با هم آشنا شدیم که به معنای واقعی کلمه پای او را در بازار کشاورزان نزدیک گذاشتم. در آن زمان من به عنوان مدیر امنیتی در مقر ناتو کار می کردم و او در یک سفر کاری از خانه خود در هلند بود.

سه روز بعد به اولین قرارمان رفتیم. پنج هفته بعد، به واشنگتن دی سی نقل مکان کردم تا در پنتاگون سمتی بگیرم. تقریباً بعد از یک سال و نیم تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم و او در دی سی به من ملحق شد

به عنوان یک افسر ذخیره دریایی، از وام VA استفاده کردم و در سال 2014 یک خانه کوچک خریدیم. ما دختر تازه متولد شده خود را در سال 2016 به آنجا آوردیم.

اما همیشه می دانستیم که می خواهیم در نهایت به اروپا برگردیم.

جستجو برای “بهترین” در بروکسل

وقتی همه‌گیری شروع شد، به ما فرصت داد تا مکث کنیم و برای بازگشت مدت‌ها منتظرمان به اروپا برنامه‌ریزی کنیم.

ما می خواستیم وقتی شوهرم بزرگتر شدند، در زادگاه شوهرم، روتردام، در فاصله رانندگی با همسرم باشیم. در نتیجه ما بروکسل، پایتخت بلژیک و مرکز اداری اتحادیه اروپا را انتخاب کردیم. ما آن را محاسبه کردیم ما می توانیم کمتر از دی سی یا هلند در آنجا زندگی کنیم و تنها 90 دقیقه با روتردام فاصله دارد.

این کمک کرد که من همچنین شبکه دوستان خوبی در بروکسل داشتم.

جسیکا مارتین را نامزد 90 روزه خود می نامد.

با حسن نیت از Jessica van Doep DeJesus

در سال 2021، ما خانه خود را در DC به قیمت 899,000 دلار فروختیم که 67.7 درصد بیشتر از مبلغی است که برای آن پرداخت کردیم. و پس از یک سال اجاره در بروکسل، شروع به جستجوی مکانی برای خرید کردیم. دو شرط اصلی ما این است که باید در فاصله چند قدمی مدرسه دخترمان باشد و فضای کافی برای صرف غذا در بیرون داشته باشد.

شش ماه و 20 آپارتمان در جستجوی ما، سرانجام “آپارتمان” را در سنت ژیل، منطقه ای در جنوب مرکز شهر که قبلاً در آن زندگی می کردم، پیدا کردیم.

من عاشق سقف های 14 فوتی، ساختمان های هنر نو و پارک های بزرگ اطراف شدم.

یکی از کارهای مورد علاقه جسیکا برای انجام دادن در بروکسل، رفتن به بازار است. کافه‌هایی در این نزدیکی وجود دارد که او دوست دارد در آن‌ها یک قهوه سفارش دهد یا «اگر کمی احساس جشن دارم» یک لیوان شراب.

فدریکو کامپاناله

ما 547500 یورو یا 586767 دلار را برای آپارتمانی در بروکسل با استفاده از پول نقد حاصل از فروش خانه خود در دی سی پیشنهاد دادیم تا 10 درصد پیش پرداخت 58677 دلار را بپردازیم و وام مسکن 20 ساله را با نرخ بهره 3،59 درصد تضمین کنیم. .

به داخل آپارتمان ما نگاهی بیندازید

جسیکا محتوای غذا و سفر تولید می کند و تقریباً هر روز آشپزی می کند. او دوست دارد که او و خانواده اش بتوانند شام را در اتاق غذاخوری میزبانی کنند.

فدریکو کامپاناله

در کنار اتاق ناهارخوری اتاق نشیمن ما قرار دارد که من با دوچرخه ورزشی و وزنه هایم یک “گوشه تناسب اندام” درست کردم تا بتوانم هنگام تماشای تلویزیون ورزش کنم.

ما یک اجاق گاز و اجاق به سبک آمریکایی، مناسب برای بوقلمون روز شکرگزاری من، و یک خنک کننده شراب در آشپزخانه خود اضافه کردیم. ما طبقات terrazzo را به عنوان اشاره ای به خانه دوران کودکی من در پورتوریکو نصب کردیم.

جسیکا می گوید: «در اروپا، فرها معمولاً بسیار کوچک هستند، اما من اینطور نیستم، زیرا من یک بوقلمون بزرگ را برای روز شکرگزاری دوست دارم.

فدریکو کامپاناله

در پشت طبقه اول، یک اتاق کوچک به عنوان اتاق کار و نشیمن عمل می کند. درهای کشویی بزرگ به تراس دو طبقه ما منتهی می شوند که یکی از آنها میز بزرگی دارد که در ماه های گرم از آن استفاده می کنیم.

در ماه های گرم تر، جسیکا و خانواده اش از صرف غذا در تراس لذت می برند. او می گوید در طبقه بالا و فراتر از پاسیو، “ما منظره ای عالی از تالار شهر داریم.”

فدریکو کامپاناله

اتاق خواب ها، رختشویخانه، انباری و حمام در طبقه پایین قرار دارند.

آپارتمان های اروپایی اغلب فاقد کمد و فضای ذخیره سازی هستند. خوشبختانه، صاحبان قبلی یک سیستم ذخیره سازی زیر پله ها ساخته اند که ما برای لباس های اضافی، وسایل خانه، شراب و تجهیزات عکاسی استفاده می کنیم.

جسیکا می‌گوید: «اتاق دخترم هنوز کاشی‌های اصلی خانه را دارد که ما آن‌ها را دوست داریم.

فدریکو کامپاناله

ما یک اتاق خواب مستر با اندازه متوسط ​​با کمد دیواری و یک اتاق خواب کوچک مهمان با یک تخت کامل داریم.

حمام ما طبق استانداردهای اروپایی با دوش و حمام بزرگ است و قصد داریم در سال 2025 آن را بازسازی کنیم.

جسیکا می گوید اتاق خواب «بسیار ابتدایی است».

فدریکو کامپاناله

در حال حاضر، هزینه های ماهانه مسکن ما در بروکسل شامل وام مسکن (2931 دلار) و هزینه آپارتمان (65 دلار)، و همچنین خدمات آب و برق (73 دلار)، گاز (70 دلار)، آب (حدود 50 دلار)، اینترنت و کابل (68 دلار) است.

زندگی ما در بروکسل

دلم برای دور بودن از خانواده ام در غرب نیویورک تنگ شده است. مصدوم اصلی این حرکت دوری از عزیزان است. اما ما خوشحالیم که در بروکسل هستیم.

محله ما، سنت ژیل، همیشه یکی از نقاط مورد علاقه من در شهر بوده است، پر از رستوران ها و مغازه های پرتغالی، برزیلی، اروپای شرقی، ایتالیایی، آمریکای لاتین و آفریقای شمالی. سال گذشته ما حتی یک بازار کریسمس با موضوع آمریکای لاتین با غرفه‌های غذای کلمبیایی و موسیقی زنده سالسا داشتیم که توسط شهرداری شهر حمایت می‌شد!

دختر ما، که اکنون هفت ساله است، نیمی هلندی، نیمی پورتوریکویی، یک فرزند فرهنگ سوم است، بنابراین می‌خواستیم او در جامعه‌ای متنوع بزرگ شود.

دختر هفت ساله جسیکا در حال حاضر انگلیسی، هلندی و اسپانیایی صحبت می کند و از سال آینده یادگیری زبان فرانسه را در مدرسه آغاز خواهد کرد.

فدریکو کامپاناله

بلژیک با چهار کشور هلند، آلمان، لوکزامبورگ و فرانسه همسایه است. این نزدیکی باعث می شود که سفر کوتاه آخر هفته را برای کشف مکان ها و فرهنگ های بیشتر آسان کنید.

نمی توانم بگویم خروج آمریکا به اروپا به معنای پایان همه مشکلات ما بود. اما اینجا احساس رضایت و آرامش بیشتری دارم. مثلاً در مورد تیراندازی در مدرسه یا از دست دادن بالقوه مراقبت های بهداشتی تحت حمایت کارفرما نگران نیستم. ما می‌توانیم هزینه زندگی، مراقبت از دخترمان، غذا خوردن و آشپزی کردن، و سفرهای منظم را داشته باشیم.

و ما می‌توانیم از سرعت آهسته‌تر زندگی و فرهنگی استقبال کنیم که برای دوستان و اوقات فراغت به اندازه کار ارزش قائل است.

جسیکا از Dop DeJesus یک روزنامه نگار آزاد، استراتژیست رسانه دیجیتال و بنیانگذار است مسافر ناهاریک پلت فرم دیجیتال چند رسانه ای که غذا و سفر را پوشش می دهد. جسیکا در پورتوریکو بزرگ شد و بیش از 25 سال پیش به عنوان یک تفنگدار جوان شروع به سفر کرد. او در حال حاضر تسهیلگر لاتینکس برای برنامه شکستن موانع کارآفرینی برای آزمایشگاه‌های Bunker است و به کارآفرینان کهنه‌کار و مشتاق مشاوره ارائه می‌دهد. از او پیروی کن اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، پینترستو یوتیوب.

آیا می خواهید خارج از شغل معمولی خود درآمد بیشتری کسب کنید؟ برای دوره آنلاین جدید CNBC ثبت نام کنید نحوه کسب درآمد غیرفعال آنلاین برای آشنایی با منابع متداول درآمد غیرفعال، نکاتی برای شروع، و داستان های موفقیت در زندگی واقعی. خوانندگان CNBC Make It می توانند تا تاریخ 24/08/15 از کد تخفیف ویژه CNBC40 برای دریافت 40 درصد تخفیف استفاده کنند.

به علاوه، برای خبرنامه CNBC Make It ثبت نام کنید برای دریافت راهنمایی و مشاوره برای موفقیت در کار، پول و زندگی.



دیدگاهتان را بنویسید