اینجا “خوشبخت بودن آسانتر” است


وقتی روبیو دانیلز شنید که شهری در ایتالیا خانه‌های متروکه را به قیمت 1 یورو (یا حدود 1.05 دلار) می‌فروشد، مجبور شد خودش ببیند.

ساکن برکلی، کالیفرنیا، اولین پرواز خود را به موسملی، سیسیل در سال 2019 رزرو کرد و به سرعت نه یک، نه دو، بلکه سه ملک در حال فروپاشی را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کرد.

دنیلز 50 ساله در ساخت و ساز کار می کند و سه پروژه رویایی خود را متصور بود: خانه ای برای تعطیلات، رستوران و مرکز سلامتی. او تاکنون حدود 35000 دلار برای کار با یک تیم محلی در خانه تعطیلات خود هزینه کرده است.

روبیو دانیلز از برکلی، کالیفرنیا، و چندین خانه را به قیمت 1 یورو در موسامل، سیسیل خریداری کرد.

میکی تودیوالا | CNBC آن را بساز

دنیلز می‌گوید علی‌رغم استرس بازسازی خانه‌ها در سراسر جهان به دلیل همه‌گیری، سبک زندگی موسامی شادی بیشتری را در زندگی او به ارمغان آورده است.

یافتن دوستان در سیسیل

یکی از دلایل اصلی که دانیلز تصمیم گرفت از موسامل بخرد، استقبال او در هنگام بازدید بود.

مشاور املاکی که خانه‌ها را به او فروخت، ناتالی میلازو، دانیلز را به رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر بخش‌های موسامیلی برد تا احساس واقعی زندگی در شهر را پیدا کند. دنیلز اکنون او را “مثل یک خواهر” می داند.

موسملی کوچک است و تنها حدود 9900 ساکن دارد، اما دانیلز می‌گوید بسیاری از مردم پیوندهای قوی دارند.

دانیلز می‌گوید: «در سیسیل دوست‌یابی بسیار آسان‌تر از کالیفرنیا است. «زندگی اجتماعی در سیسیل بسیار مهم است. همه وقت دارند با شما صحبت کنند، با شما آشنا شوند یا یک فنجان قهوه بنوشند.»

دنیلز به سرعت با یکی از ساکنان محلی به نام کاترین مونتانینا دوست شد که شبیه خانواده شد. دنیلز در سفر اخیرش به کالیفرنیا میزبان مونتانینو و همسرش بود و او حتی نقش مادرخوانده پسر 2 ساله آنها، لئو را بازی کرد.

معاشرت در موسامل بسیار مهم است و روبیو دانیلز می گوید که به سرعت با کاترینا مونتانینا (سمت چپ) دوست شد، ساکنی که اکنون برای او مانند یک خواهر است.

میکی تودیوالا | CNBC آن را بساز

نمی توان گفت که همسایگان کالیفرنیایی دانیلز دوستانه نیستند، اما سرعت زندگی متفاوت است. او می‌گوید: «معمولاً در خانه، مردم همیشه عجله دارند»، او می‌گوید که بین محل کار و خانه رفت و آمد می‌کنند و زمانی برای رویدادهای اجتماعی ندارند.

مشکلات مالی کمتر و به طور کلی استرس کمتر

رویکرد سیسیلی ها به فراغت بسیار متفاوت از آمریکایی هاست. اول، اکثر سیسیلی ها در یک ناهار روزانه شرکت می کنند و بین ساعت 4 بعد از ظهر، زمانی که بیشتر شهر بسته می شود، چرت می زنند. شام های خانوادگی بزرگ رایج است و می تواند از ساعت 9 شب تا نیمه شب ادامه یابد. سفر در سراسر ایتالیا و بقیه اروپا هم آسان و هم مقرون به صرفه است.

هزینه زندگی برای کیفیت بالای زندگی با استانداردهای آمریکایی پایین است. هزینه یک وعده غذایی خوب می تواند 10 یورو (10.50 دلار) یا کمتر باشد، و پرواز رفت و برگشت از ایتالیا می تواند کمتر از 50 یورو (52.50 دلار) باشد. از نظر مسکن، تقریباً 90 درصد از ساکنان مسملی در حال حاضر مالک خانه های خود هستند، به غیر از چند ملک تحت قانون ارث، بنابراین اجاره مشکلی ندارد.

این تفاوت بزرگی با هزینه های بالای زندگی در ایالات متحده است، به ویژه در منطقه خلیج که در آن دانیلز زندگی می کند، جایی که یک خانواده متوسط ​​چهار نفره برای زندگی راحت به درآمد خانواری بیش از 300000 دلار نیاز دارد.

دانیلز ارتباط مستقیمی بین هزینه های بالای زندگی و سطوح بالای استرس می بیند که باعث می شود آمریکایی ها بیش از حد کار کنند و به معنای زمان کمتری برای سرمایه گذاری روی دوستی ها و سایر علایق هستند.

دانیلز می گوید: «این یک سبک زندگی بسیار شلوغ تر است.

او می‌گوید اکنون که بخشی از سال را در مسامل زندگی می‌کند، «خوشبخت‌تر بودن در اینجا بسیار آسان‌تر از شادتر بودن در خانه است».

بزرگترین مشکل من اینجا در سیسیل میزان کربوهیدرات مصرفی آنهاست.

دنیلز بلوند

صاحب خانه به قیمت 1 یورو در موسامل، سیسیل

هر بازدید نمونه دیگری از این است که چگونه استرس مالی کمتر، زمان بیشتر برای معاشرت، و فعالیت بدنی متوسط ​​(بسیاری از مردم در یک شهر تپه ای پیاده روی می کنند) می تواند منجر به بهبود سلامت علیرغم برخی بیماری های مداوم شود.

دانیلز خاطرنشان می کند: «مردم اینجا مقدار زیادی الکل، نیکوتین، کربوهیدرات مصرف می کنند و نسبت به جاهای دیگر عمر طولانی تری دارند. من معتقدم به این دلیل است که سطح استرس بسیار پایین است [the fact that] جامعه آنقدر فعال است که به آن طول عمر می بخشد.”

دانیلز به شوخی می گوید: «بزرگترین مشکل من اینجا در سیسیل میزان کربوهیدرات مصرفی آنهاست. غیر از این، زندگی زیباست.

تبدیل از یورو به دلار آمریکا با استفاده از نرخ تبدیل OANDA 1 یورو به 1.05 دلار آمریکا در 18 اکتبر 2023 انجام شد. همه مبالغ به نزدیکترین دلار گرد می شوند.

آیا می خواهید شغل رویایی خود را بدست آورید؟ آن را بگیرید دوره جدید آنلاین CNBC با عنوان “چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم.” یاد بگیرید که مدیران استخدام واقعاً به دنبال چه چیزی هستند، تکنیک های زبان بدن، چه چیزی باید گفت و چه چیزی نباید گفت و بهترین راه برای صحبت در مورد پرداخت. از کد تخفیف NEWGRAD برای 50% تخفیف 05/01/24 – 06/30/24 استفاده کنید.

همچنین، مشترک شوید خبرنامه CNBC Make It برای دریافت راهنمایی و مشاوره برای موفقیت در کار، پول و زندگی.

دیدگاهتان را بنویسید