رابینهود می گوید که SEC ممکن است اقدامات اجرایی علیه عملیات رمزنگاری انجام دهد


عمر مارکز | راکت | گتی ایماژ

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ممکن است به زودی نسبت به آن اقدام کند رابین هودشرکت بازرگانی گزارش می دهد.

رابینهود روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رگولاتوری در آخر هفته به آن هشدار داده است که پس از تکمیل تحقیقات ممکن است علیه این شرکت اتهاماتی وارد شود.

«پس از سال‌ها تلاش با حسن نیت برای همکاری با SEC برای ارائه وضوح نظارتی، از جمله تلاش معروف ما «ورود به سیستم و ثبت‌نام»، از اینکه آژانس تصمیم گرفته است اخطاریه ولز را در رابطه با تجارت رمزنگاری ما در ایالات متحده صادر کند، ناامید شدیم. دن گالاگر، مدیر اجرایی حقوقی، انطباق و امور شرکتی در رابینهود، در وبلاگ خود نوشت.

او گفت: «ما قویاً معتقدیم که دارایی‌های فهرست‌شده در پلتفرم ما اوراق بهادار نیستند، و ما مشتاقانه منتظر تعامل با SEC هستیم تا روشن کنیم که هر پرونده علیه Robinhood Crypto چه در حقیقت و چه در قانون ضعیف خواهد بود».

سهام این سهام اخیرا 1 درصد افزایش یافت.

نماد نمودار سهامنماد نمودار سهام

مخفی کردن محتوا

سهام رابینهود در ماه گذشته

در ماه فوریه، Robinhood گفت احضاریه‌هایی از SEC مربوط به کسب‌وکار رمزنگاری‌اش – به‌ویژه، فهرست‌بندی ارزهای دیجیتال، نگهبانی و عملیات پلت‌فرم‌اش دریافت کرده است. طبق بیانیه روز دوشنبه، SEC دلیلی برای این باور پیدا کرد که رابینهود قوانین اوراق بهادار را نقض کرده است.

“4 مه 2024 [Robinhood Crypto] “اعلامیه Wells” را از کارکنان SEC دریافت کرد که بیان می کرد که کارکنان به RHC اطلاع داده اند که “تصمیم اولیه” را اتخاذ کرده اند تا توصیه کنند که SEC یک اقدام اجرایی علیه RHC با ادعای نقض بخش های 15(a) و 17A از این قانون آغاز کند. در این بیانیه آمده است: قانون بورس اوراق بهادار 1934 با اصلاحات.

«اقدام بالقوه ممکن است شامل دعوای دستوری مدنی، دادرسی اداری عمومی، و/یا دادرسی توقف و انصراف باشد و ممکن است به دنبال راه‌حل‌هایی باشد که شامل دستور، دستور توقف و توقف، انفصال، سود پیش داوری، مجازات‌های پولی مدنی و غیره می‌شود. مجازات، لغو و محدودیت فعالیت.’

Robinhood قرار است درآمد سه ماهه خود را در روز چهارشنبه گزارش دهد.

این موارد انحصاری CNBC PRO را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید