مدیرعامل شورون می گوید تقاضا برای گاز طبیعی فراتر از انتظارات خواهد بود


مایک ویرث، مدیرعامل شورون: تقاضا برای گاز طبیعی بیشتر از حد انتظار خواهد بود

با افزایش مصرف برق از هوش مصنوعی و مراکز داده، تقاضا برای گاز طبیعی احتمالا فراتر از انتظارات خواهد بود. شورون مدیرعامل مایک ویرث روز دوشنبه به CNBC گفت.

ویرث در کنفرانس جهانی موسسه Milken در لس آنجلس به سارا آیزن از CNBC گفت: “در حال حاضر اندازه گیری آن کمی سخت است زیرا در سمت هوش مصنوعی بسیار سریع حرکت می کند.” اما من فکر می‌کنم تقاضا برای گاز طبیعی احتمالاً بیشتر از آن چیزی باشد که مردم تاکنون تخمین زده‌اند.»

Wirth گفت که حرکت به سمت برق رسانی به ناوگان وسایل نقلیه کشور، گرمایش و تولید، و همچنین افزایش تقاضا از سوی مراکز داده، به تولید برق پشتیبان قابل اعتماد و مقرون به صرفه نیاز دارد.

مدیرعامل شورون گفت: انرژی بادی و خورشیدی در برخی مناطق برق مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند، اما آنها همچنان در تولید برق کافی برای پاسخگویی به اوج تقاضا با چالش هایی روبرو هستند زیرا به تغییر شرایط آب و هوایی بستگی دارند.

قیمت نفت، اخبار و تحلیل انرژی

ویرث گفت: «مرکزهای داده با غروب خورشید بسته نمی شوند. ما باید بتوانیم بار پایه را برای همه این نیازها فراهم کنیم. من فکر می کنم گاز طبیعی بخش بزرگی از این معادله در آینده خواهد بود.”

ویرث گفت که نیروگاه‌های زغال‌سنگ ایالات متحده به تدریج از کار می‌افتند، انرژی هسته‌ای گران است و انرژی زمین گرمایی به اندازه سایر منابع انرژی ثابت نشده است. مدیرعامل گفت: «شما در حال بازگشت به گاز طبیعی به عنوان محتمل ترین منبع تامین پایه قابل اعتماد هستید.

بر اساس مطالعه ولز فارگو که در آوریل منتشر شد، انتظار می رود تقاضای برق ایالات متحده تا سال 2030 20 درصد رشد کند. به گفته ولز، تقاضا برای گاز طبیعی ممکن است تا پایان دهه 10 میلیارد فوت مکعب در روز یا یک میلیارد فوت مکعب در روز افزایش یابد. برای بیان این موضوع، ایالات متحده در حال حاضر 35 میلیارد فوت مکعب در روز برای تولید برق و 100 میلیارد فوت مکعب در روز به طور کلی مصرف می کند.

گلدمن ساکس پیش‌بینی می‌کند که گاز طبیعی 60 درصد از تقاضای برق مرکز داده جدید را تأمین می‌کند، در حالی که انرژی‌های تجدیدپذیر 40 درصد را تامین خواهند کرد. بانک سرمایه گذاری می گوید که اپراتورهای خط لوله مانند بچه های مورگان، شرکت ویلیامز و سازنده EQT Corp بهره مندی از.

این داستان های CNBC PRO را از دست ندهید:

دیدگاهتان را بنویسید