مدیر ارشد فناوری آمازون در مورد گشایش مناطق ابری در جنوب شرقی آسیا


مدیر ارشد فناوری آمازون می گوید هوش مصنوعی مولد باید دانش فرهنگی را در خود جای دهد

آمازون ورنر ووگلز، مدیر ارشد فناوری آمازون در مصاحبه ای اختصاصی گفت که در حال بازگشایی مناطق ابری در جنوب شرقی آسیا است زیرا مشتریان می خواهند داده های آنها به طور ایمن در کشورهای خودشان ذخیره شود.

دلیل این امر این است که بسیاری از مشتریان ما آن را درخواست کرده اند. ووگلز به JP Ong از CNBC گفت: آنها واقعاً چیزی محلی می خواستند که بتوانند به عنوان مثال الزامات محلی برای ذخیره داده یا محافظت از اطلاعات شخصی را برآورده کنند.

بر اساس گزارش 26 فوریه Canalys، واحد رایانش ابری آمازون، خدمات وب آمازون، بزرگترین ارائه دهنده ابر جهان در سه ماهه چهارم بود که 31 درصد از کل هزینه های ابری را به خود اختصاص داد.

منطقه AWS یک مکان فیزیکی است که مراکز داده در آن دسته بندی شده اند. هر منطقه AWS حداقل دارای سه منطقه در دسترس بودن جداگانه است. هر منطقه قدرت، سرمایش و امنیت فیزیکی خاص خود را دارد و از طریق شبکه‌های اضافی با تأخیر بسیار کم متصل می‌شود.

و این فقط استارت آپ ها نیستند که به دنبال آن هستند. کسب و کارهای بزرگ و سازمان های دولتی نیز. می‌توانید تصور کنید که سازمان‌های دولتی نیز می‌خواهند تحول دیجیتال را طی کنند.”

“و برای آنها مهم است که چنین فناوری هایی در زمین داشته باشند [the] وگلز گفت: کشورها مطمئن شوند که می توانند به بهترین نحو به مشتریان و شهروندان خود خدمات ارائه دهند.

مدیر عامل Google Cloud: ما از روش‌های مختلف هوش مصنوعی کسب درآمد می‌کنیم

آمازون در نوامبر اعلام کرد که در حال راه اندازی یک منطقه جدید AWS در مالزی در سال جاری است. این کشور قبلاً متعهد شده بود تا سال 2037 25.5 میلیارد رینگیت مالزی (6 میلیارد دلار) برای حمایت از جاه طلبی های دولت برای تبدیل مالزی به یک اقتصاد دیجیتال “پردرآمد” تا سال 2030 سرمایه گذاری کند.

در بیانیه ای آمده است: «این منطقه جدید AWS همچنین به مشتریان دارای مزایای اقامت داده اجازه می دهد تا داده ها را به صورت ایمن در مالزی ذخیره کنند، به مشتریان کمک می کند تا به تاخیر کمتری برسند و تقاضا برای خدمات ابری در سراسر آسیای جنوب شرقی را برآورده کنند.

این پس از آن اتفاق می افتد که AWS در دسامبر 2021 یک منطقه ابری را در اندونزی و در سال 2010 در سنگاپور افتتاح کرد. AWS همچنین قصد دارد یک منطقه زیرساختی در تایلند راه اندازی کند.

AWS در حال حاضر در چندین منطقه در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، چین، آسیا و اقیانوسیه، آفریقای جنوبی و خاورمیانه فعال است.

و به خصوص، البته، قابلیت‌های امنیتی AWS که به ما اجازه می‌دهد از آن مشتریان محافظت کنیم. ایمنی همیشه اولویت اول ما بوده و خواهد بود. [It] وگلز گفت: حوزه سرمایه گذاری شماره یک ما است.

و برای اینکه بتوانیم مشتریان را در مناطق محاسباتی خود ایمن نگه داریم، [it] برای شرکت‌های منطقه و همچنین دولت‌ها بسیار جذاب است.»

دیدگاهتان را بنویسید