InnerPlant به کشاورزان کمک می کند تا سموم دفع آفات و ضایعات کشاورزی را کاهش دهند


دانشمندان در حال ایجاد گیاهان سخنگو برای کاهش ضایعات محصولات هستند

اگر گیاهان بتوانند با کشاورزان صحبت کنند و زمانی که در مشکل هستند به آنها اطلاع دهند چه می شود؟ این نه تنها گیاهان را نجات می دهد، بلکه می تواند میزان زباله های کشاورزی را که سلامت کره زمین را تهدید می کند، کاهش دهد.

بخش اعظم کشاورزی ممکن است سبز به نظر برسد، اما این صنعت یکی از بزرگترین مخازن کربن در جهان است. حداقل 10 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای جهان را به خود اختصاص می دهد. زباله های کشاورزی مشکل را تشدید می کند.

حتی با استفاده از آفت‌کش‌ها، 40 درصد بیشتر محصولات غذایی در سراسر جهان به دلیل بیماری و آفات از بین می‌روند. در حال حاضر، شرکت هایی مانند SatAgro، Climate FieldView و استارتاپ کالیفرنیایی InnerPlant در حال تلاش برای کاهش ضایعات کشاورزی هستند. InnerPlant به محصولات کمک می کند تا از طریق مهندسی ژنتیک با کشاورزان خود ارتباط برقرار کنند.

فناوری InnerPlant از چراغ‌های فلورسنت در گیاهان استفاده می‌کند، بنابراین برگ‌ها هنگام مشکل، سیگنال ارسال می‌کنند. این سیگنال را می توان توسط دستگاه هایی که می توان به ماهواره ها، پهپادها یا تراکتورها متصل کرد، شناسایی کرد.

هنگامی که گیاه به استرس‌های موجود در محیط شما مانند حشرات قارچی یا کمبود نیتروژن پاسخ می‌دهد، شروع به سیگنال‌دهی می‌کند و سپس می‌توانیم به کشاورزان کمک کنیم تا بفهمند کدام مناطق مزرعه به چیزی نیاز دارند، کدام خوب است و کدام نیست. شلی آرونو، مدیر عامل InnerPlant گفت: مواد شیمیایی اضافی.

در این مورد، کشاورزان می دانند که باید چه چیزی را درمان کنند و پول خود را برای مواد شیمیایی که 30 درصد بیشتر کمک می کنند، هدر نمی دهند.

آرونوف افزود: “ما می خواهیم تمام مواد شیمیایی غیرضروری را در سیستم غذایی خود، در خاک خود و هزینه های اضافی که برای کشاورزان وارد می شود، حذف کنیم.”

این فناوری گیاه به گیاه بسیار مقیاس پذیر است و می تواند به شرکت های بذر بزرگتر مجوز داده شود. InnerPlant از حق امتیاز درآمد ایجاد می کند و آن را برای سرمایه گذاران جذاب می کند.

اگر بتوانید این فناوری را در هر دانه ذرت یا سویا در آمریکای شمالی و جنوبی قرار دهید، صدها میلیون هکتار می‌شود و می‌توانید چندین دلار در هر هکتار از نظر سود فکر کنید. تام بیگالا، شریک موسس Bison Ventures، سرمایه‌گذار InnerPlant، می‌گوید که ناگهان برای آن تجارت بسیار سودآور است.

علاوه بر Bison Ventures، InnerPlant توسط John Deere، MS&AD Ventures، UpWest VC و Bee Partners حمایت می شود. کل بودجه 22.3 میلیون دلار است.

InnerPlant اکنون با کشاورزان کوچک و برخی از بزرگترین تولیدکنندگان کشاورزی در کشور همکاری نزدیک دارد. برخی برای دسترسی زودهنگام به این فناوری که با دانه های سویا شروع می شود و سپس به سایر محصولات گسترش می یابد، هزینه پرداخت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید