درآمد سه ماهه سوم سال 2024 مایکروسافت (MSFT).


ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت در 2 اکتبر 2023 به دادگاه فدرال در واشنگتن می رسد.

ناتان هوارد | بلومبرگ | گتی ایماژ

مایکروسافت پس از بسته شدن بازار در روز پنجشنبه، نتایج مالی سه ماهه سوم مالی خود را گزارش خواهد کرد.

به گفته LSEG آنچه که تحلیلگران به دنبال آن هستند در اینجا آمده است:

  • سود هر سهم: 2.82 دلار پیش بینی می شود
  • درآمد: 60.80 میلیارد دلار پیش بینی می شود

این نشان دهنده رشد درآمد 15.0 درصدی نسبت به سال گذشته است که کمی بیشتر از پیش بینی 14.5 درصدی مدیریت در ژانویه است. تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را پس از اینکه محقق صنعت فناوری گارتنر تخمین زد که فروش رایانه‌های شخصی در سه ماهه 0.9 درصد افزایش یافته است، ارتقا دادند. نقطه داده بر فروش مجوزهای سیستم عامل ویندوز به تولیدکنندگان رایانه شخصی تأثیر می گذارد.

تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی CNBC انتظار دارند رشد خدمات ابری Azure از 30 درصد در سه ماهه قبل به 28.8 درصد کاهش یابد. اجماع StreetAccount برای رشد Azure 28.6٪ است.

در طول سه ماهه، مایکروسافت رایانه‌های شخصی سرفیس را با کلیدی برای دسترسی سریع به ربات چت Copilot معرفی کرد. این شرکت شروع به فروش دسترسی به Copilot به مشاغل کوچک با اشتراک نرم افزار مایکروسافت 365 کرد و مصطفی سلیمان، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه هوش مصنوعی DeepMind را برای رهبری گروه هوش مصنوعی جدید مایکروسافت استخدام کرد. سلیمان بنیانگذار و مدیرعامل استارت آپ Inflection بود و بسیاری از کارمندان او نیز به مایکروسافت پیوستند.

ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت در یادداشتی در مورد قرارداد Inflection که طبق گزارش ها ارزشی معادل 650 میلیون دلار داشت، نوشت: “ما سریع و سخت کار کرده ایم و این تزریق استعدادهای جدید به ما این امکان را می دهد تا یک بار دیگر شتاب کنیم.”

این اولین سه ماهه کامل فروش افزونه Copilot برای مشتریان تجاری مایکروسافت 365 است. تحلیلگران Piper Sandler در یادداشتی یکشنبه به مشتریان هشدار دادند که انتظار جزئیات مالی زیادی از مایکروسافت نداشته باشند.

سهام مایکروسافت امسال 4 درصد افزایش یافته است، در حالی که S&P 500 حدود 5 درصد افزایش یافته است.

مدیران اجرایی نتایج را بررسی خواهند کرد و در طی یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران که از ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع می شود، راهنمایی ارائه خواهند داد.

این داستان در حال تحول است. به روز رسانی را بررسی کنید.

این موارد انحصاری CNBC PRO را از دست ندهید

  • در اینجا بزرگترین تماس‌های تحلیلگران پنج‌شنبه آمده است: Nvidia، Meta، Tesla، IBM، UPS، Five Below، Amazon، TJX Companies و غیره
  • به گفته متخصصان در اینجا جایی است که در حال حاضر یک میلیون دلار سرمایه گذاری کنید
  • انویدیا را فراموش کنید: مورگان استنلی می گوید تراشه هوش مصنوعی اینتل 3 سهام جهانی را تقویت می کند
  • بانک آمریکا می‌گوید: این 5 سهام، با افزایش مراکز داده و دو برابر شدن تقاضای برق، انقلاب هوش مصنوعی را هدایت خواهند کرد.
  • راهنمای سود: راهنمای معاملاتی شما برای یک هفته عظیم گزارش از جمله پلتفرم های متا
هیئت بررسی امنیت سایبری ایالات متحده مایکروسافت را مسئول هک چینی می داند

دیدگاهتان را بنویسید