گروه حرفه ای آمریکایی قرارداد بین المللی در هند امضا می کند


پاروها و توپ‌ها در زمین‌های پیکل‌بال در پارک استوایی در ۲۳ مارس ۲۰۲۳ در میامی. (خوزه آ. ایگلسیاس/El Nuevo Herald/سرویس خبری تریبون از طریق گتی ایماژ)

خوزه ایگلسیاس | نیو هرالد | گتی ایماژ

سریعترین ورزش آمریکا، پیکلبال، در حال گسترش به مرز جدیدی است: هند.

انجمن یونایتد پیکلبال و گلوبال اسپورت روز پنجشنبه توافقی را برای آوردن تور PPA و لیگ برتر پیکلبال به پرجمعیت ترین کشور جهان اعلام کردند.

این اولین قرارداد بین المللی و یک اطلاعیه مهم برای اتحادیه پیکلبال یونایتد است که پس از ادغام لیگ برتر پیکلبال و انجمن حرفه ای پیکلبال در فوریه گذشته شکل گرفت.

پس از ادغام، PPA Tour و Major League Pickleball برندهای خود را حفظ کردند. تور PPA یک تور سبک براکتی دارد، در حالی که MLP یک قالب تیمی است.

شرایط معامله در دسترس نبود.

PPA Tour India و MLP India مسیری را برای بازیکنان ایجاد خواهند کرد تا در بزرگترین مرحله بازی pickleball به رقابت بپردازند و به اوج این ورزش برسند. کانر پاردو، بنیانگذار و مدیر عامل تور PPA، گفت: با همکاری Global Sports، بازی را ارتقا خواهیم داد و آن را به میلیون ها طرفدار جدید معرفی خواهیم کرد.

به عنوان بخشی از این مشارکت، تور PPA در فوریه آینده در هند توقف رسمی خواهد داشت. India Open اولین تورنمنت PPA Tour در آسیا خواهد بود که انتظار می رود بازیکنانی از سراسر جهان را جذب کند.

این معامله همچنین تور هند PPA را راه اندازی می کند و امتیازات رتبه بندی را به بازیکنان در رویدادهای سراسر کشور ارائه می دهد.

لیگ برتر Pickleball، یک لیگ تیمی، میزبان رویدادهایی در هند خواهد بود که بازیکنانی از هند و همچنین متخصصان MLP و PPA Tour را در آن حضور خواهند داشت.

انجمن یونایتد پیکلبال گفت که این گروه همچنین قصد دارد یک فرآیند فروش آزاد را برای فرنچایزهای MLP با هدف راه اندازی یک فصل کامل 12 تیمی در 2025-26 انجام دهد.

به گفته منابع، انتظار می‌رود این فرنچایز هفت رقمی قیمت داشته باشد.

در ماه سپتامبر، لیگ برتر Pickleball گسترش خود را به استرالیا اعلام کرد.

APP Tour که هم آماتورها و هم بزرگسالان را نمایندگی می کند، به طور فعال در انتقال این ورزش در خارج از کشور به هند، بریتانیا، اسپانیا و سوئد مشارکت دارد.

گلوبال اسپورت، که پیشرو در آوردن پیکل بال به هند بوده است، زمین ها را اداره می کند و مسابقاتی را در هند برگزار می کند.

Shashank Khaitan، شریک Global Sports، گفت: “پیکل بال در هند طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و این به بازیکنان موجود بستری برای رقابت در بالاترین سطح می دهد.”

این موارد انحصاری CNBC PRO را از دست ندهید

  • در اینجا بزرگترین تماس‌های تحلیلگران پنج‌شنبه آمده است: Nvidia، Meta، Tesla، IBM، UPS، Five Below، Amazon، TJX Companies و غیره
  • به گفته متخصصان در اینجا جایی است که در حال حاضر یک میلیون دلار سرمایه گذاری کنید
  • انویدیا را فراموش کنید: مورگان استنلی می گوید تراشه هوش مصنوعی اینتل 3 سهام جهانی را تقویت می کند
  • بانک آمریکا می‌گوید: این 5 سهام، با افزایش مراکز داده و دو برابر شدن تقاضای برق، انقلاب هوش مصنوعی را هدایت خواهند کرد.
  • راهنمای سود: راهنمای معاملاتی شما برای یک هفته عظیم گزارش از جمله پلتفرم های متا

دیدگاهتان را بنویسید