با پشتیبانی از Nvidia، Synthesia آواتارهای هوش مصنوعی را معرفی می کند که می توانند از متن ایجاد شوند


یک آواتار متحرک که توسط پلتفرم ویدئویی هوش مصنوعی Synthesia ایجاد شده است.

سنتز

NvidiaSynthesia با پشتوانه هوش مصنوعی روز پنجشنبه از موج جدیدی از آواتارهای دیجیتالی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده اند رونمایی کرد که می تواند احساسات انسانی را از طریق ورودی متن کاربر منتقل کند.

این شرکت گفت که «آواتارهای صریح» می‌تواند خطوط بین دنیای مجازی و شخصیت‌های واقعی را محو کند. هدف آن حذف دوربین‌ها، میکروفون‌ها، بازیگران، ویرایش طولانی و سایر هزینه‌ها از فرآیند تولید ویدیو حرفه‌ای است. سینتزیا یک استودیو در لندن دارد که در آن بازیگران برای آموزش سیستم، فیلمنامه‌ها را جلوی یک صفحه سبز می‌خوانند.

در یک نمایش، شرکت نشان داد که سه خط متن در پلتفرم خود درج شده است – «خوشحالم. من ناراحتم. من ناامید هستم،» پس از آن بازیگر تولید شده توسط هوش مصنوعی در ویدیو پاسخ داد و متن را با لحن هر احساس مربوطه خواند.

طبق گفته Synthesia، فناوری این شرکت توسط بیش از 55000 کسب و کار، از جمله نیمی از Fortune 100، برای ایجاد آواتارهای دیجیتال برای ارائه های شرکتی و فیلم های آموزشی استفاده می شود.

Synthesia که در سال 2017 تأسیس شد، سال گذشته 90 میلیون دلار از سرمایه گذاران به ارزش حدود 1 میلیارد دلار جمع آوری کرد و آن را به یکی از آخرین شرکت های هوش مصنوعی و تک شاخ بریتانیا تبدیل کرد. Accel، Kleiner Perkins، GV، FirstMark Capital و MMC نیز سهامداران هستند.

این شرکت نگرانی‌هایی را در مورد نحوه استفاده از ویدیوهایش برای ایجاد محتوای اخبار جعلی مطرح کرد و گفت ناشران باید به عنوان مشتریان سازمانی برای ساخت آواتارهای مصنوعی ثبت نام کنند. محتوای ایجاد شده با فناوری آن تعدیل می شود.

Synthesia قیمت گذاری برای مشتریان سازمانی خود را به طور عمومی فاش نمی کند.

این شرکت همچنین از همه مشتریان جدید خود می‌خواهد که فرآیند کامل «مشتری خود را بشناسید»، مشابه فرآیندی که در صنعت بانکداری استفاده می‌شود، انجام دهند، که به جلوگیری از ایجاد پروفایل‌های جعلی شرکتی توسط کلاهبرداران برای انتشار اطلاعات نادرست کمک می‌کند.

سینتزیا گفت که در حال حاضر برای انتخابات جهانی آتی آماده می شود و تعدادی کنترل را برای اطمینان از عدم سوء استفاده از پلتفرم خود توسط بازیگران متخاصم که به دنبال دستکاری در نتایج آراء مختلف هستند، اعمال کرده است.

این شرکت همچنین بخشی از Coalition for Content Provenance and Authenticity، سازمانی متشکل از شرکت‌های هوش مصنوعی است که متعهد به پیاده‌سازی اعتبار محتوا و «واترمارک» دیجیتالی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است تا بینندگان بدانند که به‌طور مصنوعی چه چیزی را تماشا می‌کنند. ذهن، نه یک شخص

مدیر ارشد فناوری آمازون می گوید هوش مصنوعی مولد باید دانش فرهنگی را در خود جای دهد

دیدگاهتان را بنویسید